Review: Produse care au meritat cumparate Part 1

…si pe care cu siguranta le voi mai achizitiona. Mi se intampla destul de rar acest lucru, deoarece imi place sa culeg de pe rafturile magazinelor tot ce mi se pare nou si interesant. Produsele de ingrijire sunt ca niste monstruleti dragut colorati si frumos mirositori care te inseamna incontinuu sa ii iei acasa! Sunt dependenta de luciuri de buze, creme (pe care nu le prea folosesc), geluri de dus, rimeluri, fonduri de ten si multe multe altele! La fel ca majoritatea dintre voi, fetelor.

Voi pune in capul listei fondurile mele de ten preferate:

L`oreal Lumi Magique. Este fondul meu de ten preferat. Cu siguranta nu sunt multe persoanele care ar putea spune ceva rau despre el. E pur si simplu, perfect. L-am recumparat de nenumarate ori, in diferite nuante si cu siguranta nu va iesi de pe lista cu produse preferate prea curand. Click pe poza pentru un review mai amanuntit.

lumi-magique1

 

Vichy LiftActiv. Nu i-am facut inca un review, dar promit ca il voi realiza curand. In cateva cuvinte, va pot spune faptul ca este foarte natural odata aplicat, acopera foarte bine si este rezistent. Este al treia oara cand il cumpar si ma multumeste de fiecare data.

090566-vichy-liftactiv-flexilift-teinte-4

Astor Match Skin. Un produs pe care l-am descoperit de curand. Imi place. Nu am terminat inca primul recipient, dar l-am trecut pe lista alba! Click pe poza pentru review-ul pe care i l-am facut!

astor-skin-match-fusion-make-up-nr-100-ivory

Un alt fond de ten…de fapt, niste alte fonduri de ten… mai bine inca doar doua si pe urma trec la altceva. Restul le las pe data viitoare!

Maybelline Match Perfection si Rimmel London Liquid Mousse pe care tocmai l-am descoperit. Pentru cel dintai, am un review on pending, iar la celalalt click pe poza pentru mai multe detalii!

MatchPerfectionFOundation_TEASER stay-matte_product

Astor Lip Butter. Este perfect sa il porti cu tine in geanta, mai ales in perioada asta rece. Buzele tale au nevoie de o „patura” care sa le protejeze. Si desi adoram asa-numitele „strugerele”, parca uneori simtim nevoia de putin mai mult. Balsamul colorat de la Astor este perfect. Miroase delicios, este cremos si protejeaza. Mi s-a terminat si urmeaza sa il cumpar din nou. Ma rezum doar la nuanta mai nude, restul nu sunt pe lista. click pe poza pentru review.

ASTOR-Soft-Sensation-Lipcolor-Butter-6

Rimelul de la L`oreal Architect 4D este pe wishlist. In curand va fi a pentru a treia oara in posesia mea. Este pur si simplu, perfect pentru seara! Se aplica foarte usor datorita pensulei bine gandite, da genelor atat volum, cat le si alungeste, iar culoarea este intensa si uniforma. Atat ca incarca putin. Eu nu il recomand pentru zi, decat daca aveti gene foarte rare! Ah, si se demachiaza putin mai dificil fata de alte consoarte. Nu cu mult, insa cu un demachiant bifazic va veti usura munca!

mascara-lash-architect-4d

Rimelul Astor Big&Beautiful Butterfly. Eram neincrezatoare in privinta lui, insa aveam nevoie rapid de un rimel de zi cu zi. Se pliaza perfect pe nevoile mele: aplicatorul este destul de mare, drept urmare nu trebuie sa stai sa migalesti fiecare geana; produsul este lichid si foarte bine pigmentat, se aplica uniform, lungeste si da volum atat cat trebuie!

662370l-202x0-w-5dcc967d

Fiolele Wella Balance impotriva cadeii parului. Au functionat de minune. Pe langa faptul ca m-au ajutat la reducerea caderii parului substantial, de cand le-am folosit am observat ca am par nou! De foarte mult timp nu am mai dat cu ochii de atat de mult fire noi. E chiar impresionant. In curand ma gandesc la u alt tratament, poate ceva legat de cresterea sau regenerarea parului. Mai vedem! Pana una alta clik pe poza pentru review, desi e mai vechi, dar acum completez: Va recomand cu cea mai mare caldura fiolele!

08787_4

Gel de dus Sabon Green Valley. Curata foarte bine, insa este putin dur cu pielea. Nu e la fel ca cel de la Dove, spre exemplu, foarte gentil si cremos. De ce l-as cumpara din nou? Miroase a iarba proaspat taiata! E mirosul perfect! Da o raita pe la Sabon si miroase-l. Te asigur ca te vei indragosti pe loc!

ShowerOil-GreenValley_zps30474a68

Fara prea multe cuvinte, L`oreal Sublime Soft este demachiantul perfect. Are un miros foarte fin, precum si o textura delicata. Este foarte lichid, lucru foarte bun deoarece nu ai nevoie de o cantitate foarte mare pentru a indeparta machiajul. Este si foarte eficient. Nu trebuie sa insisti de multe ori, mai exact sa treci o singura data cu discheta si pielea ramane curata. Ah, si fata de alte demachiante, m-a tinut foarte mult. L-am cumparat in 22 septembrie si abia acum e pe terminate, avand in vedere ca ma demachiez cel putin o data pe zi!

L_Oreal_Paris-Sublime_Fresh_Soft-Droge_Huid

Voi ati folosit vreunul dintre produsele acestea? Ce imi puteti recomanda pentru buze in sezonul rece? V-am pupat! O seara frumoasa!

Un gând despre &8222;Review: Produse care au meritat cumparate Part 1&8221;

  1. Hello Iulia!! Uitandu-ma printre articolele tale,am dat peste acesta…Eu, din toate produsele pe care le-ai recomandat tu aici,folosesc demachiantul de la Lòreal,si sunt foarte incantata de el… Il folosesc zilnic si imi place ca are textura atat de lejera,dupa ce il aplic imi simt fata ca si cum m-am spalat cu apa. Restul produselor nu le-am probat inca,dar stii cum e…cand cineva iti recomanda un produs,mergi cu mai multa incredere sa il probezi/cumperi. Eu folosesc fondul de ten a Lòreal Infalible care are incorporat pensula de machiaj,care pentru mine este ideal,avand in vedere ca e asa practic. Give it a try!! E scumpicel,dar eu zic ca merita!! Te puup si multumim pt sfaturi,in curand voi da o raita prin magazine sa probez si produsele de pe care le recomanzi. Aaaa si mi-ar placea sa scrii un articol despre produsele tale preferate de la Avon si cele care te-au dezamagit.

    Apreciază

Comenteaza articolul:

