Review Rimmel London Stay Matte

Rimmel London Stay Matte Liquid Mousse Foundation

stay-matte_product

Ce promite?

– textura lejera, promite sa nu fie gras si incomod pe fata

– control impotriva stralucirii pentru toata durata zilei

– imbinare perfecta cu culoarea tenului pentru un aspect natural

– finish mat, dar in acelasi timp lasa tenul cu aspect foarte matasos

Ce am observat eu?

Nu am citit specificatiile inainte sa il incerc, insa le-am bifat pe toate dupa ce l-am utilizat de cateva ori. Nu mi-a venit sa cred, insa chiar face tot ceea ce promite. Mai are chiar si cateva plusuri pe langa: acopera perfect orice pata, cat de pigmentata ar fi, drept urmare nu te mai obliga sa folosesti concealer. La acest capitol este pe primul loc in colectia mea de fonduri de ten. Si totusi, nu incarca absolut de loc! Este foarte usor de intins cu degetele si lasa pielea incredibil de catifelata si netedeta. Eu am ramas foarte placut surprinsa de el! Este si foarte rezistent. L-am aplicat in jurul orei 11 si dupa 7 ore inca petele mele nu erau vizibile. Si nici nu straluceam! Eu am nuanta 100 Ivory, care inca este putin prea deschisa. Gramaj: 30 ml.

Am incercat si alte fonduri de ten spuma?

loreal-matte-morphose-foundation

Da, mama foloseste L’oreal Matte Morphose. Este la fel, foarte catifelat, dar putin mai usor ca cel de la Rimmel London. Drept urmare, nici nu acopera la fel de bine. Cel putin, pentru mine nu a functionat. Gramajul este de 20 ml, iar pretul in jur de 50 de lei. Imi place foarte mult ambalajul, dar in nici un caz nu m-a facut sa vreau sa il mai folosesc.

Noua ne place mai mult Stay Matte de la Rimmel London.Voi le-ati incercat? Stay Matte este la promotie de lansare si are un pret foarte foarte mic! Este in jur de 16 lei in Auchan si DM.

LOreal-Matte-Morphose-Foundation-2

8-matte-c

 

10 gânduri despre &8222;Review Rimmel London Stay Matte&8221;

  1. Sunt cu adevarat fericita posesoare a acestui fond de ten si pot sa zic ca „m-am indragostit”. Ador textura lui fina, nu imi incarca fata, NU LASA PETE!!!- deci se intinde super uniform si mai mult- e super mat iar pentru persoanele cu tenul mai gras- e genial. L-am cumparat destul de sceptica dar si-a dovedit eficacitatea. Testul final pe care i l-am dat ( sa zic asa) a fost la un party. Evident ca stim ce se petrece la un party- dans, caldura, fum, agitatie, nebunie….. dupa 8 ore- fondul de ten arata impecabil!! So… fetelor puteti sa-l cumparati cu incredere:)!

    Apreciază

    • Multumim de review, draga Timeea! Ajuta foarte mult intodeauna pareri in plus venite de la alte persoane cu alte tipuri de ten! La pretul lui, eu zic ca e mult peste masura. Sunt produse mult mai scumpe care nu isi fac treaba nici macar ca acest fond de ten, daramite peste!

      Apreciază

    • Pai, in mod normal doctorii recomanda fonduri de ten dermatologolice. E il folosesc in mare parte pe cel de la Vichy, dar cand ies in oras si nu stau foarte mult timp le mai schimb. De ex daca ies la un suc, merg sa mananc sau am numai un curs la facultate si il pot demachia in putine ore. Nu ma pot abtine!😀 Dar daca am drumuri de facut, la facultate ore de dimineata pana nu stiu la cat, sau am mai multe evenimente pe parcursul zilei si trebuie sa fiu machiata mai mult timp, il folosesc pe cel dermatologic😀 Eu asa procedez, acum tu alegi! In situatiile asta nu sunt in masura sa recomand!😀

      Apreciază

  2. Pingback: Review: Produse care au meritat cumparate Part 1 | Iulia Moldovan

Comenteaza articolul:

