Vineri jucam PubQuiz la Erin’s!

Of! Si daca as fi stiut si eu mai devreme de cele ce se petrec la pub-ul de pe centrul vechi! M-as fi dus mai des, va asigur! De aceea m-am decis sa va spun si voua cat de repede! Sa incepem cu inceputul si sa va povestesc cum am aflat de quiz.

Am inceput un minunat proiect cu fotografii de la LifeVision, de care am sa va povestesc in vreo doua articole. Pe scurt, am tinut doua sedinte foto la care timpul a zburat cu viteza luminii, desi am stat la una din ele pana la 8 seara. Imi era putin teama de atitudinea mea si daca voi reusi sa fac fata, insa am fost atat de relaxata incat m-am uimit si pe mine! Si asta datorita profesionalismului, pasiunii si dedicarii lor! A fost incredibil si inchei aici ca altfel, nu mai termin! Atat va mai spun, ca pozele le vom folosi la o expozitie la Vivi’s. Mai multe, in alt articol! Ideea e ca asa am ajuns la Erin’s Pub. Sa facem poze!

1401189_10202492992748217_507481183_o

Printre altele, l-am gasit pe Titus, cu castile in urechi tot agitat pe langa calculator in timp ce noi ne desfasuram in jurul lui. Habar n-aveam ce face omul! Dupa, am aflat ca el se ocupa de Squizers, un joc online asemanator Conquistadorului, dar coordonat si creat de oameni bistriteni! Cat de tare e asta! Si eu nu stiam nimic! Voi stiati? Mai mult, poti juca si cu bani. Ca la poker, numai te joci cu cultura ta generala si nu dupa noroc! Intrati aici pentru mai multe detalii http://www.squizers.com/ !!!

De altfel, despre ce voiam sa va vorbesc este despre PubQuiz, care se tine in fiecare vineri la Erin’s Pub. Eu am aflat de curand de el, datorita fotografilor care ne-au chemat, pe mine si pe Dorin, cu ei in vinerea care urma. Este al naibii de haios si intelectual in acelasi timp. Este un joc de cultura generala, dar putin mai aparte. Nu lipseste nici hazul si nici intrebarile cu tema sexuala, printre altele. Intr-o lumina surda si intr-un decor arhiplin cu poze ale persoanelor care au trecut pragul pub-ului, texte, steaguri, muzica buna si multe multe altele, nu ai cum sa nu te simti in largul tau. Pub-ul. Mergi imbracat cum iti taie capul, bei bere si mananci castane! (bere nu beau de fel, nu-mi prea place gustul, insa trebuie sa recunosc ca mor dupa mujdeiul de usturoi cu smantana pe il care servesc alaturi  chips-uri!) De preturi nu are rost sa vorbim, pe cat de bune sunt preparatele, pe atat de mici sunt preturile. E un loc diferit. Diferit fata de restaurantele in care mergeam pana acum sa mananc paste cu icre de sepie si somon. Si vesnicile mele penne carbonara la care am devenit o pretentioasa din cale afara! E un loc in care se servesc preparate precum salata de vinete!

Revenind la Quiz, trebuie sa va spun ca aceasta este a 6 editie si am inteles ca la sfarsitul fiecarei editii, echipa care a adunat cele mai multe puncte primeste o excursie. Pana acum au fost excursii la Roma si Belgrad. AWESOME! Cat despre echipe, alta chestie haioasa! Trebuie sa fie formate din doi membri si sa isi aleaga un nume. Noi am fost echipa „Stie Tot” :)) . Am mai auzit: 1+1 mare, honeys, ursii blonzi, cei doi+1 purcelusi :)) etc!

De fiecare data sunt 30 de intrebari. Se impart foi numerotate exact, mai precis sunt speficicate intrebarile bonus sau muzicale. Titus, ia microfonul si intrebarile incep! Va scriu cateva pentru ca voi sa vad dati seama despre ce e vorba (vineri au predominat intrebarile din mitologie iar de fiecare data se schimba domeniul) :

Care parte a corpului nostru contine natural cea mai mare cantitate de aur? (unghiile de la maini, unghiile de la picioare, parul sau dintii) Ghici? Care? 

In ce an s-a produs prima bere romaneasca? 1718, 1800, etc

La sfarsit, se strang fisele si sunt corectate de catre alte echipe. Se anunta castigatorii, care primesc o bere si un cola, si cei care au facut cel mai mic punctaj  aleg domeniul de data viitoare. Mie mi se pare super ideea si cred ca o se merg tot mai des! E altceva!

Voi ce parere aveti de Quiz? Ati fost?

FACEBOOK: https://www.facebook.com/erinspub

https://www.facebook.com/PubQuiz.ro

1458464_672050706148746_1551372079_n1456089_672052572815226_25151372_n  1459155_672050096148807_1423407475_n 1466052_672051136148703_503210876_n 1474495_672050556148761_2083703897_n

Comenteaza articolul:

