Oferta limitata la extensiile de par!

Buna fetelor! In urma cu doua,trei luni am postat un articol despre extensiile pe care mi le-am achizitionat online. Astazi, pot sa fac un review mai detaliat, avand in vedere ca le folosesc deja de ceva vreme.

Le-am luat putin cam deschise pentru ca intentionam sa ma vopsesc si nu stiam cum imi va fi culoarea, asa ca o vreme le-am purtat doar la poze. Insa au fost ondulate, tapate, intinse si iar ondulate in toate modurile posibile. Au venit impachetate foarte frumos, cred ca cel mai dragut ambalaj de pana acum la extensii. Ce mi-a placut la ele este faptul ca nu am fost nevoita sa mai tund inca 5 cm din ele ca sa le nivelez, ci au venit direct tunse la marimea de care aveam eu nevoie ( utilizatoarele de extensii stiu ca mereu trebuie sa isi comande mai lungi cu 5 cm pentru ca trebuie scurtate din cauza faptului ca sunt foarte rare la varfuri). Pachetul continea o mini revista in care erau prezentate produsele lor, factura fiscala cu toate datele de contact si o declaratie de conformitate stampilata si semnata Buenobia in care garanteaza calitatea parului adus din India.

Parul este foarte des cusut, nu se incalceste, firele sunt destul de rezistente si clipsurile sunt mici. Setul meu e Clip On Premium, costa 230 lei cu lungimea de 40cm  si contine:

– o mesa cu 4 clipsuri;
– trei mese cu 3 clipsuri;
– patru mese cu 2 clipsuri;
– patru mese cu 1 clips;

Click pe poza pentru a ajunge la site-ul lor:



Clip On Premium sunt urmate de Clip On De Lux, care asigura volum dublu si Clip On Vip care iti promite volum triplu. Eu vi le recomand, deoarece am setul Premium si sunt mult mai dese in comparatie cu celelalte pe care le-am avut de pe alte site-uri.

Pe site puteti gasi de asemenea si extensii cu microring, keratina, fasii pentru extensii cusute si diferite accesorii, cum ar fi aparatul de lipit extensiile cu keratina sau perii speciale.

Oferta limitata! Daca comanzi extensiile De Luxe primesti un ceas cadou! Click pe poza!



Poze in timp ce purtam extensiile:

DSCN0988

1371728_666908103327860_1746179155_n_MG_7015DSCN15431376274_666906939994643_827449236_n

2 gânduri despre &8222;Oferta limitata la extensiile de par!&8221;

Comenteaza articolul:

