Imaginea salonului auriu! (Season Beauty)

Am avut parte de una dintre cele mai frumoase dimineti. Cliseic sau nu, razele soarelui trageau subtil cu ochiul printre crapaturile draperiilor, iar el, dormea inca. Ador sa ii fiu ceas destaptator si sa il trezesc cu sarutari! Era tarziu deja cand m-am trezit, deoarece singura mea grija era dusul si imbracatul. Era ziua in care urma sa merg la salonul auriu din nou!

Am ajuns acolo si ca de obicei, mi-am primit cescuta cu cafea. M-am asezat pe scaunul lui Dan, moment in care a urmat si intrebarea: Ce imi faci? Nu stia. Imi raspunde foarte sigur: Ce iese! Eu vreau sa iti prind parul in varful capului. Poate vreun coc! Nu dupa mult timp,  dna Melania, care m-a si machiat, ii pune aceeasi intrebare, urmata de Iar nu stii si faci ce iese?. Avea incredere in el. Aveam si eu! Mi-a tapat parul foarte tare, a pus extensiile, le-a tapat si pe ele, le-a intors, le-a sucit si voila! A iesit super coafura mea!

Apoi, am mers in cabinetul make-up artistului. Va intrebati poate, cum de nu m-am machiat eu. De data asta, am fost doar in postura de model. Fiind vorba de imaginea salonului, trebuiau sa iasa in evidenta serviciile pe care le ofera ei. Oricum, adevarul e ca de foarte mult timp am fost curioasa sa vad ce mi-ar face altcineva. Si inca sunt! Lumea intelege foarte putin lucrurile astea. Unii cred ca noi, cei care prestam anumite servicii artistice, sa zic asa, nu suntem curiosi cum ne-ar vedea altcineva sau n-am vrea si noi sa mergem pur si simplu sa ne punem pe scaun si apoi doar sa ne tragem rochia pe noi sa iesim! Mi-a facut placere sa fiu machiata! Mi-a placut de altfel, ca a ales tonuri de maro si ruj intens. Ma reprezinta!

In scurt timp a ajuns si fotograful. Andrei Budescu este cel care s-a ocupat de poze. Ne-am distrat pe cinste! Am mutat obiecte din colo-incoace, am ras si pana la urma am reusit sa facem fotografia perfecta. Si el, si Dan, si toti din salon sunt niste oameni minunati alaturi de care nu iti faci absolut nicio grija. Eu m-am simtit mereu in largul meu acolo. Datorita lor si datorita tuturor elementelor. De la decor, culori, acel auriu si acele piese vintage pana la mirosul cafelei!

De abia astept sa primesc fotografiile! O sa le postez si pe blog! O seara frumoasa va doresc!

DSCN1536 DSCN1539 DSCN1541 DSCN1543 DSCN1545



Comenteaza articolul:

