O coafura nebuna, Thor, putin pin-up si alte nebunii!

Salutare tuturor!

Am lipsit cateva zile de pe blog si facebook, insa am o gramada de scuze! Am sa va povestesc pe scurt, in acest articol, dupa care am sa dezvolt in alta postare unele dintre subiecte.

Vineri. A fost o zi destul de plina pentru mine, insa cel mai relevant moment a fost vizita la dermatolog. Mi-a dat peste cap tot ceea ce credeam despre tenul meu si despre ce credeam ca e bine pentru el! Mi-a dat o reteta fata-verso cu produse noi, plus tratament de doua saptamani. De la ten uscat, am trecut la ten mixt uscat excesiv, de manuta mea. Se numeste lucru manual! Mai multe despre asta o sa vorbim in curand! Seara, am vazut impreuna cu iubitul filmul „Thor”, partea a doua. Mi-a placut, insa ar fi multe de comentat asupra lui. Nu stiu voi, insa eu urasc sa vad filme in 3D. Si din pacate, nu se difuza digital decat mult prea devreme! Voi l-ati vazut?

Thor2

Sambata. Momentul pe care o sa ma focusez mai mult este sedinta foto pentru Season Beauty. Am multe sa va povestesc despre aceasta zi, legat de super coafura mea, de faptul ca m-a machiat altcineva, lucru pe care il asteptam de ceva vreme. Eram foarte curioasa cum ma priveste alta persoana si ce considera ca mi se potriveste. M-am bucurat foarte mult cand a ales tonuri de maro, auriu si ruj intens pe buze, deoarece este stilul meu. M-am simtit foarte comod cu stylingul. Mai multe despre asta, de asemenea, va voi povesti intr-un articol. Am incheiat ziua cu o masa bine-meritata la Marty, local pe care vi-l recomand cu mare drag si cu filmul „The counselor” pe care l-am asteptat de ceva vreme!

DSCN15362

In sfarsit, duminica a fost ziua in care m-am relaxat total si am uitat si de telefon, si de laptop. Urmeaza o sedinta foto cu cei de la LifeVision cu tematica „pin-up”! Shootingul acesta il astept cu nerabdare de vreo doua saptamani! Pin-up is so me! De abia astept freza aia draguta cu breton buclat si esarfa cu fundinta in varful capului, ciorpeii albi cu pojartiera si bomboana rosie in forma de inimioara! Vom realiza cateva treceri de la o imagine la alta, de la un an la altul, in ton cu Ann Miller, Sophia Loren, Dita Von Teese si bineinteles, pentru cei care ma cunosc este evident ca unul dintre oufituri va fi à la Marilyn Monroe! De abia astept!

In 7 decembrie, va fi o expozitie foto cu pozele de la sedinta foto de marti, despre care vom vorbi mai multe in aceea perioada! Pana atunci, we are back in bussnies si cel mai probabil deseara vom vorbi despre vizita mea la dermatolog. De ce? Pentru ca sa intelegem toate o data pentru totdeauna ca e important sa avem un diagnostic clar, dat de o persoana calificata in acest domeniu.

399044_350114031750028_203394557_n 100796712_568adb1374 Diez-does-Marilyn-Monroe-pin-up-girls-5438485-525-700

Play pentru trailere-le filmelor!


4 gânduri despre &8222;O coafura nebuna, Thor, putin pin-up si alte nebunii!&8221;

Comenteaza articolul:

