Readers, we have to talk!

„Trebuie sa vorbim” e un film de groaza in trei cuvinte pentru oricine. Indiferent ca e vorba de mama, iubitul sau vreun amic. La mama nu chiar asa acutizata treaba, pentru ca pe mama deja o cunoastem prea bine. Insa venind de la ceilalti, mie una, serios imi provoaca tahicardie!

Voiam sa vorbim despre pagina de facebook a blogului. De ce? Pai aici e mai greu sa socializam. Acolo insa, imi puteti si voi posta mie, asa ca putem fi toti un soi de „bloggeri”. Pe langa asta, mai descopar tot felul de produse care imi plac, sau le gasesc la reduceri, dar nu am mai mult de 10 cuvinte de zis despre ele. Decat sa infloresc, mai bine pun pe facebook poza si semnalizez ca-i la reducere! Si multe altele!  Stati linistiti, ca nu o sa umplu pagina cu tot ce imi cumpar in fiecare zi. Nu ma laud, ci postez doar ceea ce cred ca ar fi relevant si pentru voi. Sau pentru unii dintre voi. Ma rog.

Dupa cum mai precizam si in alt articol, ma gandesc la un giveaway. Insa nu suport treaba aia cu share-uitul si primitul premiului dupa numarului ales de random.org. Nu as vrea sa jignesc si sa considere ca as pune pe cineva sub mine. Nu sunt si nu ma consider superioara, nu sunt nimeni sa „inmanez” vreun „trofeu” castigat in urma unui share. Eu nu dau premii pentru faptul ca mi-a dat cineva share. Mi-ar fi rusine! Rusine de tot!

Problema e ca acel „share” m-ar ajuta din mai multe puncte de vedere. Dar, daca va fi sa il pastrez, il voi considera de la voi strict un act de prietenie si ajutor reciproc. Si nu va fi un concurs si nici nu se va finaliza cu un premiu, ci un cadou catre persoana pe care am simtit-o din vorbe cea mai sincera si calda! La ce cadou sa fie, inca ma mai gandesc. Poate imi dati voi o idee?

Va imbratisez cu prietenie! Ne vedem curand!

Comenteaza articolul:

