Shake mix nutritiv de la HERBALIFE – Ciocolata

Buna ziua dragi mei! Printre atatea diete controversate si drastice, printre atatea retete si alimente „bio” care defapt nu stim ce inseamna (bio nu exista in dictionar) si cu ce se mananca si dupa atatea mese de la micul dejun sarite, am descoperit ceva care m-a incantat. Nu am probleme cu greutatea, sa nu ne intelegem gresit si sa considerati ca sunt cinica, idioata si vorbesc baliverne. Am probleme cu fluctuatiile de greutate si cu mancatul, in general. Astazi am 47, maine am 48,3 si tot asa.

Anul trecut, am descoperit Digella Colon. Era o pudra de fibre, dulce, pe care o combinam cel mai adesea cu iaurt si capsuni. Iesea un super mic dejun! Doar ca avea un gust mai aparte de care m-am saturat pana la urma. Am renuntat la ea, insa am ramas cu un gust la fel de dulce precum era. M-a obligat sa beau foarte multa apa, mancam dimineata, am slabit si ma simteam chiar bine. Si ma simteam mai datoare sa mananc putin mai corect, drept urmare in perioada aia mancam piept de pui cu rosii sau diferite salate, omleta etc. De multe ori dimineata mancam si iaurtul, si omleta. Si tot am slabit.

Walmark-Digella-Colon

Am citit foarte multe forumuri si ce am invatat pe parcursul vietii este sa nu ceri prea mult de la un produs, oricare ar fi el. Lumea vrea minuni pe care o pudra cu fibre nu le poate face. Te ajuta, daca vrei sa vezi asta si sa te multumesti cu ceea ce iti ofera. Dar trebuie sa fii constienta, de altfel, ca daca ai 70 de kg +, nu ai niciun drept sa te plangi ca tu nu si slabit deloc dupa un biet inlocuitor de masa! Fara sport si diete corespunzatoare, nu vei reusi. Nu te poti baza pe un  singur aliment sa dea jos tot ce ai depus tu atatia ani! In fine, sunt profesionisti care se ocupa de asta, asa ca prefer sa trecem la ale noastre, acum ca am mai stabilit cateva chestiuni.

Mai in vara, am fost la un seminar tinut de cei de la Herbalife. Acolo ne-au servit cu shake-uri de diferite arome si in diferite combinatii, printre care si cel de ciocolata, facut cu lapte si banane. Am ramas cu gandul la el, insa fiind perioada in care eram acasa la mami, draguta de ea, care ma trezeste in fiecare zi cu ceasca de cafea si nelipsita intrebare : „Iti fac ceva sa mananci?” nu era chiar asa tentant. Acum lucrurile s-au schimbat si in nenorocitul ala de Cluj, inafara de ceasul desteptator sau vreo musca, nu imi da altcineva desteptarea. Si obisnuiesc sa sar peste micul dejun. Lucru care nu e bine deloc, avand in vedere faptul ca peste noapte organismul isi consuma resursele, iar dimineata daca nu mancam „piticii din organism incep sa manance din stomac”, din muschi defapt. E doar un fel de a spune, deoarece noi stim ce se intampla de fapt cu masa noastra musculara atunci cand nu ne hranim corespunzator, nu? Este foarte important ca la prima ora sa te alimentezi sanatos, deoarece sunt primele substante pe care le absoarbe organismul si etc etc etc.

DSCN1418

Idea e ca niciodata nu sar peste cafea. Asa ca m-am gandit, ca in locul cafelei, sa imi prepar un shake. Urasc laptele de fel, dar cu mici exceptii. Asa ca tocmai mi-am cumparat un Shake Mix Nutritiv cu ciocolata HERBALIFE! Pe mine ma incanta ideea! Si mai mult ca ideea, miroase a biscuitii cu ciocolata pisati care asteapta cu nerabdare sa fie combinati cu lapte! Si la gust e la fel. E o minune! Contine vitamine, minerale, fibre, glucide, zaharuri etc. Mai multe detalii cred ca gasiti pe site-ul lor.

Chocolate ShakeGramaj: 550 g

Pret: 141 lei

De unde? De la persoane care se ocupa. Daca nu cunoasteti, ma puteti contacta si va pun in legatura.

Ce imi place? Pe langa lucrurile pe care vi le-am spus, imi place ca gama are mai multe arome: fructe, cappucino, fursecuri, vanilie, etc. Deci, le poti schimba daca iti place produsul, dar te-ai „acrit” de aroma. E pentru toate gusturile!

Herbalife Formula 1 Healthy Nutrition Shake

Voi ati incercat shake-ul? Serviti in fiecare dimineata micul dejun? Va pup, o zi frumoasa!

shakes

Comenteaza articolul:

