Happy autumn!

Buna seara dragi cititori! In urma cu cateva zile, m-am intalnit cu Diana langa parcul Babes. Am discutat, am ras, am vazut lucruri frumoase, am respirat un aer putin mai curat, ne-am jucat si am facut aceste poze! Mie imi plac foarte mult, la fel cum imi plac. de altfel, toate pozele pe care mi le face ea!

Photographer: Diana Ivan

Hairstyle: Dan Rus

Make-up: Me
_MG_6941

_MG_6967

_MG_6978

_MG_7015

_MG_7053

_MG_7078

_MG_7089

_MG_7093

_MG_7133

_MG_7136

_MG_7137

8 gânduri despre &8222;Happy autumn!&8221;

Comenteaza articolul:

