Un nou blond

Joi, am luat parte la un seminar al lui Dan, pe care l-a tinut pentru doua colege de-ale lui (foarte foarte dragute, de altfel), din aceeasi bransa, dar de la un alt salon. Scopul era de a le arata lor cum functioneaza aceasta noua vopsea, Elumen, de care v-am vorbit. Atunci va ziceam ca o sa ramaneti uimiti de ceea ce am aflat despre ea.

Peste rasete si zambete, prima mea spaima a fost cand am aflat ca va fi necesar sa imi decoloreze radacinile. Vopseaua nu functioneaza decat pe parul deschis, in nu stiu care baza. Pentru cei care va pricepeti sigur va dati seama despre ce vorbesc, pentru noi, restul, este vorba de parul blond, foarte deschis. Eram tot gandul la pudra aia albastra de decolorare, la mirosul oribil si la usturimea scalpului, pana ce am fost lamurita ca lucrurile s-au schimbat de cand mi-am pus eu decolorant in cap sa ma fac blonda la 14 ani si mi-am ars pielea pana mi-am facut scoarta! Si nu mai e nici ca atunci cand am ramas cu suvitele in folie! Evenimente nefericite din cauza firului meu de par fragil! Mi-a pus un decolorant foarte foarte gentil, care nici nu mirosea urat si nici nu mi-a provocat vreo mancarime, usturime sau alte cele. Iar pe urma, parul meu a ramas la fel de fin ca inainte (in ciuda fricii mele de a ramane cheala). Deci, schimbati-va perceptia despre decolorare, decapaj si alte cele!

Nu vreau sa va vorbesc despre masajul de la scafa! Nu-mi venea de nicio culoare sa ma mai ridic de-acolo! Am ramas machiata doar pe nas, pe ochi si putin pe pomete, catre mijlocul fetei, dar ce mai conta? :))

Atmosfera a fost cat se poate de calda, la fel cum a fost si cafeaua din cana aurie pe care am primit-o cat timp mi se aplica vopeaua. Elumen arata exact ca un gel foarte inchis la culoare, aproape negru. Nu seamana cu nimic din ceea ce am vazut pana acum! Pentru cele care purtati nuante mai intense ale parului, aceasta vopsea va garanteaza mentinerea culorii timp de 6 luni! E vopseaua cu care nu trebuie sa va mai faceti probleme ca intr-o saptamana rosul intens va deveni fad sau ca prosoapele va vor fi pline de negru albastrui dupa fiecare spalare! Mie mi se pare geniala!

DSCN1333

DSCN10742-tile

DSCN1362

Comenteaza articolul:

