Trick: How to apply your eyeliner

Buna fetelor!

De multa vreme, foarte multe dintre voi, mi-ati cerut sa va arat o modalitate care sa va ajute sa va aplicati mai eficient tusul. Astazi am filmat, in sfarsit, un tutorial prin care va arat o metoda mai „sireata” de a face „codita aia nenorocita” sa iasa. Apasa play si afla cum poti sa iti usurezi munca!

Am ales sa folosesc scotch pentru ca e mai usor de procurat si va e mult mai la indemana. Eu in schimb, obisnuiesc sa folosesc o banda din hartie care nu e asa lipicioasa. Indiferent ce eyeliner folositi (creion, crema, gel sau lichid), nu ocoliti aceasta metoda deoarece, dupa un timp, se poate dovedi a fi una foarte rapida! Sper sa reusiti si voi! Astept sa imi spuneti rezultatele voastre! Va pup!

12 gânduri despre &8222;Trick: How to apply your eyeliner&8221;

Comenteaza articolul:

