Today. Season Beauty – Fresh matinal

Dupa cum v-am spus, Dan, unul dintre stilistii de la Season Beauty, m-a invitat ca model pentru a face o demonstratie pe parul meu de doua coafuri care se pot realiza cu usurinta acasa, pentru matinalul de pe Antena 1 Cluj, mai exact Fresh Matinal. Azi dimineata, in jurul orei 9 , am intrat in salonul decorat vintage, spatios, luminos si parfumat cu un aer foarte primitor. Am schimbat cateva vorbe, iar in scurt timp au ajuns cameramanul si reporterita. M-am asezat pe scaun, iar Dan a inceput sa imi increteasca extensiile cu multa indemanare. Mi le-a aplicat si a realizat prima coafura, lejera, cu parul prins intr-o parte, numai buna de purtat la scoala sau in orice timp al zilei! Mi-a placut foarte mult finish-ul plin de volum si forma pe care a dat-o bretonului. Sunt putin dificila cand vine vorba de breton, din cauza unui mic complex, daca il pot numi asa, legat de forma fetei mele. Dar am rasuflat linistita si multumita in acelasi timp ca, pe langa experienta de astazi, am gasit in Cluj o persoana in care pot sa am incredere deplina atunci cand am nevoie de un profesionist.

Pe langa faptul ca veti invata, in caz ca nu stiti, cum sa aplicati corect extensiile cu clip on si sa va coafati sic pe timpul zilei, Dan va arata si cum sa faceti o trecere rapida la o un coc lejer, care poate fi purtat cu usurinta la orice eveniment, bal sau pur si simplu la o iesire mai importanta! Cocurile lejere sunt in mare voga sezonul acesta, asa ca ii multumim lui Dan  ca ne-a impartasit secretul lui si ne putem crea astfel acasa un look profesionist! Emisiunea incepe maine dimineata la ora 6:30, dar cu siguranta o vom putea urmari si online! O sa caut si o sa postez maine linkul.

           

DSCN0981

DSCN0982

Am facut cateva poze in salon si l-am „interogat” pe stilist, in ideea de a ne spune ce produse foloseste si pe ce se axeaza in mod special. Mi-a raspuns ca este pasionat de culoare si coafuri. Rapiditatea si dexteritatea cu care a lucrat azi, la fel si rezultatele finale ne demonstreaza talentul lui in aranjarea parului. Despre culoare, am mult mai multe sa va spun si promit ca veti ramane surprinsi. In articolul de maine dimineata veti afla mai multe!

DSCN0987 DSCN0972 DSCN0965 DSCN0967 DSCN0969

Am fugit de acolo la facultate, iar dupa aceea am venit acasa si m-am pregatit pentru o sedinta foto cu Diana Ivan. O sa postez pozele cat de curand pe blog! Ne vedem maine dimineata! V-am pupat!

4 gânduri despre &8222;Today. Season Beauty – Fresh matinal&8221;

Comenteaza articolul:

