Motive serioase pentru „a-ti pierde vremea” la cumparaturi

O regula spune ca atunci cand iti achizitionezi o piesa noua, trebuie sa te asiguri ca ai cel putin trei articole acasa cu care sa se potriveasca. 

drawing-fashion-girl-girls-illustration-Favim.com-304767_originalPrima data cand am mers cu iubitul meu la cumparaturi, m-a intrebat daca am de gand sa intru prin toate magazinele. I-am raspuns ca am cateva, care sunt preferatele mele si ca nu obisnuiesc sa intru in altele. A rasuflat linistit pana ce a aflat cum sta treaba defapt – se merge prin fiecare magazin in parte, se incearca absolut orice pare interesant, lucru care nu dureaza putin. Cand am iesit din prima cabina de proba cu un articol asupra caruia m-am decis ca imi place, era sigur ca o sa il cumparam pe loc. A facut ochii mari si a inghitit in gol cand a auzit: „Nu, nu il cumpar acum. Merg prin toate, vad ce imi place mai mult si la sfarsit cumpar”. De ce?? Pentru ca stiu ca tuturor vi s-a intamplat sa vedeti o geaca biker, de piele, frumoasa care sa va incante, sa o achizionati, iar dupa sa intrati in urmatorul magazin, sa gasiti una asemanatoare, dar mai frumoasa sau la un pret mai mic. Meh! Strambi din nas uitandu-te in plasa si treci mai departe. Asta e! Eu m-am acrit de „asta e” si cercetez inainte sa cumpar. Continuam cu urmatorul pas, care presupune inca o raita pe la raionele cu accesorii, pantofi si inca cateva priviri prin magazin, sa vedem daca a mai ramas ceva. Dupa, se alearga aiurea dintr-un magazin intr-altul, sa stricam si ultimii bani pe ceva pe care am pus ochii, dar nu era prioritar. Cam asta inseamna o sesiune de cumparaturi care sa te ajute sa ajungi multumita acasa, cu hainele cele mai frumoase de pe rafturi, nu nervoasa ca ai dat banii pe fusta aia neagra care trebuie scurtata sau stramtata, cand dupa cinci minute ai vazut-o pe cea care iti vine perfect!

Pe langa asta, am o gramada de prietene care nu „frecventeaza” cabinele de proba. Si se trezesc cu rafturile pline, dar cu multe frustrari atunci cand vor sa se imbrace si putine dintre hainele pe care le-a au le vin. Si aici voiam sa ajung. Multa vreme am cumparat haine pe care nu le mai purtam deoarece eram neatenta atunci cand probam. Imi placea prea mult modelul si nu mai eram atat de curioasa cum imi vine, nu incercam bluzele si a.s.m.d..  Si cand voiam sa ma imbrac sa ies in oras, schimbam 20 de tinute ca nimic nu se potrivea cu nimic si cand se potriveau doua cu doua, ceva nu imi venea bine sigur. Si stiu ca si voi v-ati trezit acasa cu blugi care va fac sa pareti grase, cu bluze care  vin prea largi si a.s.m.d. si le aruncati in fundul dulapului.

De ce e important sa probezi?

shoppingtime-online

…si stai mult timp sa te gandesti daca iei bluza aia sau nu. Nu din cauza banilor, ci pentru ca iti e mult mai usor acasa, cand trebuie sa te imbraci. La cumparaturi trebuie sa fii atenta, sa iei doar ce iti vine bine, ce te avantajeaza si ce iti place cu adevarat. Iar cand deschizi dulapul sa gasesti doar haine care iti vin bine, care te avantajeaza si care iti plac cu adevarat! E usor sa te imbraci cand tot ceea ce e in dulapul tau iti vine perfect! La fel, in zile cand esti plictisita, mohorata si numai de imbracat fashion nu ai chef, tot bine vei arata, ca doar nu ai cum arati rau cu haine care iti vin ca turnate! Nu? Te va ajuta foate mult psihic faptul ca te vei simti bine in pielea ta, ca vei avea incredere ca vei arata bine la neasteptata intalnire de deseara, desi nu ai prea mult timp sa te pregatesti. Suntem femei si trebuie sa recunoastem ca modul in care aratam ne influenteaza inevitabil starea de spirit. Cumpara inteligent si uita de problemele de genul acesta! Nu uita insa, ca cel mai important este sa te accepti si te simti bine in pielea ta, indiferent de tendinte, moda si alte cele!

Inca ti se pare ca shopping-ul e relaxant? Mai gandeste-te! Daca nu acum, o vei face sigur data viitoare cand vei vrea sa iesi in oras si te vei trezi cu mormane de haine de care nu esti multumita in jurul tau!

2 gânduri despre &8222;Motive serioase pentru „a-ti pierde vremea” la cumparaturi&8221;

    • Mersi! O sa scriu in curand un articol despre cum sa pari mai inalta, avand in vedere ca eu am 1,58 si din cate am inteles de la altii nu se prea observa :)).. Cred ca va fi folositor mai multor persoane si apoi o sa abordez si tema pe care mi-ai propus-o:* thx!

      Apreciază

Comenteaza articolul:

