Buna seara dragilor! (outfit)

In urma cu cateva zile, l-am cunoscut online pe Dan, unul dintre stilistii salonului Season Beauty din Cluj. Am inceput sa vorbim in ideea de a incepe o colaborare. Totul este inca in miscare, dar cand o sa fiu sigura de mai multe cu siguranta o sa aflati si voi.  Nu auzisem pana atunci de salon, avand in vedere ca nu sunt din Cluj si stiu putine locatii inca. Google and Facebook saved me, noua enciclopedie! Am gasit cunoscuti incantati de serviciile lor si un design al salonui foarte primitor. Vintage, exact pe gustul meu! O sa va atasez cateva imagini in care puteti vedea cat de dragut este! Mai multe detalii gasiti pe site-ul lor si cateva pareri personale de la mine, dupa cateva zile! http://www.seasonbeautysalon.ro
540693_232860610197118_1734382092_n 555083_232851353531377_1277656262_n

Intre timp, Dan mi-a spus ca au incheiat un contract cu cei de la matinalul de pe Antenta 1. M-a invitat ca model, drept urmare maine la salon vom filma cateva coafuri simple si usor de realizat. Mai multe detalii, maine pe blog.

Outfitul o sa fie format din piese comode si simple. Voi purta camasa neagra dintr-un material usor, fusta creion cu imprimeu marcata in talie cu o curea cu detalii aurii, ciorapi negri mati si o pereche de botine negre din piele intoarsa, cu varful ascutit si toc mic.

DSCN09302

DSCN09492

DSCN09442DSCN09352

DSCN0934

Pe maine! O seara frumoasa!

2 gânduri despre &8222;Buna seara dragilor! (outfit)&8221;

    • Jimmy Choo e putin cam fresh pentru gustul meu, adica imi place, dar e asa, finut, il folosesc rar. Imi plac mirosurile astea toxice – Thierry Mugler Angel & Alien, Black XS’ul L`exces. Ehh si Lady Gaga s-a lasat pozat! Miroase a zmeuraaa =P~

      Apreciază

Comenteaza articolul:

