ASTOR Skin Match REVIEW

Salutare fetelor! Cu cateva zile in urma, am machiat-o la Cluj pe prietena mea Diana Ivan, cea care se ocupa de pozele mele. Aici, imi aduc cu mine doar produsele de care am eu nevoie, drept urmare nu aveam fond de ten care sa ii fie potrivit ei. L-a adus ea si m-am indragostit de el! Astor Skin Match fusion make-up este numele lui complet iar mai departe, o sa vi-l prezint in „toata splendoarea lui”!

astor-skin-match-fusion-make-up-nr-100-ivory

Ce imi place la el?

Este ca o doua piele. In momentul in care il aplic, simt cum se lipseste si devine invizibil. Ramane intact pe timpul zilei fara sa aplic pudra, nu curge, nu se misca de la locul lui. Acopera foarte bine si arata foarte natural pe fata. Are SPF destul de mare. Eu am nevoie sa aplic crema inainte, dar pentru persoanele care au tenul mai gras cred ca acest pas nu este neaparat esential. Cateodata il amestec cu cel de la Lumi, care este extrem de hidtratant.  Imi place, chiar imi place!

AMBALAJ: Recipient din sticla cu pompita, lucru care ajuta foarte mult la dozaj.

TEXTURA: Are textura lichida si este foarte fin la atingere.

GRAMAJ: 30 ml

NUANTA: Cea pe care am ales-o eu este 103 Porcelain. Este dedicat tenurilor deschise, asa ca nu are nuante inchise. Ultima nuanta, dupa cum puteti observa in poza de mai jos, este Amber. M-am uitat in magazin la culori si sunt foarte naturale si frumoase.

astor-skin-match-fond-de-ten-1910565SPF: 20

FINISH: Natural (invizibil), tenul arata hidtratat si sanatos. Este echilibrat in privinta luciului, este destul de mat incat sa nu ai nevoie de pudra, dar in acelasi timp nu arata uscat. Este foarte rezistent si nu si-a schimbat textura pe timpul zilei (cel putin pe fata mea).

PRET: 36 lei

DE UNDE? Eu l-am luat din Auchan. V-am mai spus si in alte dati, il gasiti si in alte locuri, dar aici toate produsele au un pret mai mic.

Il recomand tuturor tipurilor de ten. Poate mai putin celor care au exces de sebum, deoarece nu l-am testat inca pe un ten foarte foarte gras. Dar nu sunt sigura ca nu functioneaza si acolo!

TIPS: Unde testati fondul ten? Sper ca nu pe mana! Este total gresit. Fondul de ten se testeaza pe fata, in zona mandibulei!

Astept parerea voastra despre el, daca l-ati incercat sau daca il veti incerca! Este o zi insorita, bucurati-va de ea! Va salut cu drag!

5 gânduri despre &8222;ASTOR Skin Match REVIEW&8221;

  1. Pingback: Review: Produse care au meritat cumparate Part 1 | Iulia Moldovan

  2. ” Eu am nevoie sa aplci crema inainte, dar pentru persoanele care au tenul mai gras cred ca acest pas nu este neaparat esential.”
    Daca ai ten gras, asta nu inseamna ca nu trebuie sa folosesti creme! Ba dimpotriva. Orice tip de ten trebuie hidratat. Tocmai de aceea sunt creme pt fiecare tip de ten. Am tenul gras, dar, mai ales in perioada asta, in zona T este foarte deshidradata, mi se duce pielea de pe nas, si nu pot aplica niciun fond de ten fara sa aplic o crema hidratanta potrivita tenului meu, pt ca iti dai seama cat de nasol arata o piele uscata data cu fond de ten. Din cate am citit nu ai tenul gras, dar cu toate astea, te intreb ce fond de ten este bun pt tenu asta? Am mari batai de cap in gasirea unui fond de ten potrivit tenului meu. Poate din varietatea de tenuri ce ai intalnit, ai gasit unul potrivit. Haha mi-a iesit o rima🙂 Mersi🙂

    Apreciază

    • Da, stiu treaba asta cu hidratarea😀 Ma refeream sa aplici crema cu putin timp inainte de a aplica fondul de ten. Daca ai inca crema pe fata si pui fond de ten peste, in scurt timp se pateaza, daca nu ai tenul uscat. E super importanta hidratarea la tenul gras, dar nu cu 1 minut inainte de fondul de ten. Parerea mea😀 Incearca L’oreal Accord Parfait sau Revlon Color stay. Si foloseste peste o pudra matifianta. Persoanele cu tenul gras mi-au zis ca dau rezultate foarte bune, plus eu nu le pot folosi ca imi stau pe fata ca faina, iar la clientele cu tenul gras arata bine:D Spune-mi te rog si mie ce rezultate ai avut, in caz ca le incerci!

      Apreciază

Comenteaza articolul:

