In cabinetul Ancăi… (Despre tratamentul facial)

La categoria „Ingrijirea tenului” am inscris cu doua,trei sapatamani in urma, doua articole legate de curatarea corecta a tenului + exfolierea. Acolo precizam cat de important este sa ai o rutina corecta de demachiere si hidratare a fetei, plus cate beneficii iti poate aduce un masaj cu un scrub, din cand in cand. Procedeele acestea de ingrijire acasa sunt esentiale pentru ca tenul tau sa se mentina curat si sanatos. Dar, cum de altfel stim deja, de multe ori nu este de ajuns. De ce? Pentru ca oricate produse ai avea, tot nu ai tehnica si aparatura pe care o gasesti la un salon.

Pentru mine este foarte important sa imi pastrez tenul curat si sa il simt ca respira, asa ca i-am facut o vizita Ancai. M-am asezat pe pat si a inceput sa ma demachieze. Nici nu stiti cat de relaxant e! Are maini fine si imi masa fata cu fiecare produs pe care mi-l aplica. Dupa, mi-a pus deaspura fetei un aparat care elibera aburi calzi. Am stat asa cateva minute, dupa care a inceput sa lucreze cu vacuumul.

Vacuumul facial stimuleaza mecanismele proprii ale tenului, actionand asupra tesutului cutanat si subcutanat. Masajul endermologic stimuleaza sinteza de colagen si elastina, care in timp ajuta la reducerea ridurilor de expresie. De asemenea,  ajuta la tonifierea pometilor, slabirea in zona fetei si reducerea barbiei duble. Bineinteles, acestea sunt rezultate vizibile dupa cateva sedinte. Efectele imediate sunt indepartarea reziduurilor sebacee si a celulelor moarte, accelerarea circulatiei sanguine, detoxifierea tenului si prevenirea aparitiei ridurilor fine. Pielea capata luminozitate si fermitate, lucru pe care il vei simti imediat!

Pasul urmator consta in extragere comedoamelor si a punctelor negre. Nu te gandi ca durerea este la fel ca cea pe care ti-o provoci tu, sau alta persoana necalificata, atunci cand te „ciupesti”. Este diferit, pentru ca persoana care realizeaza aceasta procedura, respectiv, in cazul meu, Anca, este instruita, din punct de vedere profesional, sa te fereasca de neplaceri. Si aici e si punctul in care trebuie sa fii realist: daca ai foarte multe puncte negre, nu poti scapa de ele dintr-o singura sedinta. De ce? Pai pentru ca dupa extragerea unui numar (destul de mare, oricum) de puncte negre, pielea incepe sa devina sensibila si pot aparea leziuni daca se insista. Desi nu trebuie sa iti faci griji, rezultatul va fi oricum uimitor in comparatie cu ceea ce ai avut inainte.

Imi aplica un cleanser pe fata si maseaza. La sfarsit, se aplica o masca care sa corespunda tipului tau de ten, in ideea de a-ti calma pielea si a ajuta porii sa se inchida. Eu am primit o masca rece, atat de rece incat ma simteam de parca as avea cuburi de gheata pe toata suprafata fetei! Urmeaza tonifierea si hidtratarea, dupa care te lasa sa te privesti in oglinda.

De ce sa mergi la un tratament facial?

Pentru ca am intalnit in meseria pe care o practic, o gramada de femei care spun ca nu se machiaza, dar in acelasi timp care cred ca atunci nu mai au nevoie de alte ingrijiri. Isi neglijeaza tenul doar pentru ca nu folosesc produse cosmetice. Din contra, trebuie sa ai mai multa grija! Si si atunci cand folosesti fond de ten, vei observa modul in care se aseaza el pe un ten sanatos si bine ingrijit. Daca iti simti fata aspra la atingere, daca ai o gramada de puncte negre pe nas, daca iti simti tenul imbacsit, daca traiesti intr-un mediu cu mult fum, si multe, multe altele, este timpul sa ai un pic mai multa grija de tenul tau. Este cel mai bine sa previi, mai ales ca imbatranirea tenului este ireversibila!

Ce trebuie sa urmaresti la prima vedere? 

Porii, daca iti sunt curati. Nu roseata, care oricum va disparea si mai ales ca tu stii ca e o reactie cat se poate de normala a pielii. care a fost agresata si stimulata, sa fie rosie. Rezultatele le vei vedea dupa cel putin cateva ore, daca nu cel mai bine, a doua zi.

Ce am observat eu?

Parere proprie. Pentru mine a fost o experienta placuta si nedureroasa. Imi simt pielea mult mult mai elastica! Este mai neteda ca niciodata. Este o senzatie extrem de placuta cand iti atingi fata si o simti atat de fina si moale. Nici nu mai ai nevoie sa te privesti in oglinda pentru a stii ca tenul tau sa simte bine. Plus de asta, pielea mea respira si si-a recapatat luciul sanatos. Rezultatele satisfacatoare ma imping sa repet experienta de cate ori pielea mea simte nevoia!

Pe Anca o gasiti la salon Hollywood! O zi frumoasa va doresc!

2 gânduri despre &8222;In cabinetul Ancăi… (Despre tratamentul facial)&8221;

Comenteaza articolul:

