TAG: What I usually have in my bag?

Ce port in geanta era mereu o problema pentru mine. Si stiu ca nu sunt singura. Cand aveam servetele, nu aveam elastic de par. Cand ploua, purtam cu mine ochelarii. Cand era soare, surpriza! Nu ii aveam! Asta pentru ca eram dezordonata (nu ca m-as fi schimbat foarte mult, dar progresam!). De ceva vreme incerc sa imi pun in ordine unele lucruri, cum ar fi lucrurile pe care le am cu mine, in majoritatea cazurilor. Cu mici exceptii si in functie de necesitati, asta port eu in geanta, de obicei :

DSCN06342

Un concealer. Am cearcane, dupa cum deja stiti. „Defect din nastere”.  Cea mai apropiata nuanta de cea a fondului de ten e cea pe care o are cel de la Lancome Effacernes. Cateva luciuri de buze, sau rujul pe care l-am folosit in acea zi si o crema.

DSCN06392

O pereche de ochelari de soare, mai ales in perioada asta!

DSCN06412

Un blush, si una dintre pensule…desi trebuie sa recunosc ca nu imi prea reimprospatez machiajul si ca mersul la baie si uitatul in oglinda sunt strict pentru reaplicarea luciului sau a rujului (desi de cele mai multe ori fac asta fara oglinda :-@ ). Insa niciodata nu stii cand ai nevoie!

DSCN06432

Combinatia perfecta, mereu! Carnetul de student si tigara din pauzele de la curs! Uhhh! Nu stiu de ce port carnetul de student cu mine. Mai tot timpul dau de el prin geanta. Cred ca e un defect ramas din liceu. Exista toate posibilitatile din lume sa dau si de vesnicul sacou de uniforma motolit prin geanta in vreo dimineata…

DSCN06442

Portofelul. Si rareori, agenda. As fi ipocrita fata de clientele mele sa spun ca o port mereu:)) Ele stiu adevarul si le multumesc ca ma suna din nou sa imi reaminteasca de programari! You are gorgeous girls! Thanks! Ocupa cam mult spatiu! Meh….

DSCN06452

Mini Deo Spray-ul de care va ziceam intr-un articol, servetele, o mostra de parfum (din motive personale, imi e imposibil sa port sticluta de parfum) Care sunt motivele? „Grija gentii” si boala de a pierde/uita. Nu e exclus sa o pun jos la un curs. Nu prea are ce cauta langa mine, defapt. Nu incap de ea! La fel cum nu e exclus sa calc in picioare… Un elastic de par si cateva agrafe.

DSCN06472

DICARBOCALM, ASPIRINA SI MAGNEZIU. Mai ales dicarbocalm…

DSCN06492

Lui, ii fac loc in fiecare geanta pe care o iau:

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Cheile si telefonul incerc sa nu le uit niciodata, desi imi mai scapa! Tu ce porti in geanta?

Comenteaza articolul:

