Iti cade parul? Il simti slabit? Solutia, aici!

     Women…. Who made ‘em?  God must have been a… genius.  Their hair.  They say that the hair is everything, you know?  Have you ever buried your nose in a mountain of curls, and just wanted to go to sleep forever !

 

1376274_666906939994643_827449236_n

     Buna fetelor! Stiu ca multe dintre voi va confruntati cu problema aceasta. Sincera sa fiu, niciodata pana acum nu mi-a picat parul. L-am purtat mereu mult mai scurt si dupa cum stiti deja, fenomenul apare mai rar prin randul fetelor cu pixie cut sau boburi. Va dati seama care a fost reactia mea cand aplicand balsam pe par luam degete suvite de par !? It burned like hell! Am fost foarte suparata, mai ales ca firele de par sunt subtiri, fragile si nu imi lipsea inca o chestie in plus pentru care sa imi fac griji. Eu incerc sa fiu foarte atenta cu el, desi el nu ma rasplateste, fiind un pretentios din cale afara! Noroc cu produsele de calitate pe care pun mana!

       De samponul nou-nout de la L`oreal, de care va vorbeam intr-un articol ca abia am inceput sa il testez, sunt toooot mai multumita. E primul sampon care dupa samponari nu cerseste balsam. Desi, bineinteles ca nu l-as lasa eu vreodata insetat si deshidratat. L`oreal Absolut Repair cellular nu actioneaza in exterior asa cum o fac alte sampoane si masti pentru par ( inmoaie parul si…atat). NU! Actioneaza din interior si firul de par este mult, mult mai puternic. Sunt cuvinte care din gura mea (respectiv, cuvinte pe care nu le-am scris.. :)) ) nu le-a mai auzit nimeni niciodata. Parul meu? Puternic? Niciodata! Daca vreti sa investiti vreodata in vreun sampon de calitate care sa dea rezultate dupa primele spalari, vi-l recomand. ( Articolul https://iuliamoldovan.wordpress.com/2013/09/30/shampoo-hair-conditioner-mask-review/ )

        Apoi, din cauza faptului ca e toamna si vremea rece de afara isi pune de obicei amprenta asupra podoabei capilare (in general cam toate schimbarile de temperatura dauneaza atat pielii cat si parului), si din cauza faptului ca, dupa cum spuneam, parul a inceput sa cada foarte tare, m-am decis sa aduc un prieten nou produselor de ingrijire a parului:

Wella Professionals BALANCE anti hair loss serum – helps reduce non-congenital hair loss via strengthening hair

08787_4

„Serum racoritor ce penetreaza si stimuleaza scalpul și radacina parului, lasandu-l puternic si intarit. Contine biotina (cunoscuta și ca Vitamina H sau B7, intareste parul si unghiile si reduce caderea parului), cafeina (activeaza circulatia sanguina la nivelul scalpului), mentol (pentru racorire si stimularea circulatiei sanguine) si panthenol (hidrateaza parul, il intareste si previne uscarea parului prin mentinerea umiditatii fibrei capilare).”

      Dupa aplicarea primei fiole am ramas, vorba aia, masca. Simteam cum imi actioneaza pe scalp si chestia asta mi-a placut foarte mult la el, pentru ca imi place sa simt cand un produs isi face efectul. Se aplica dupa fiecare spalare, pe scalp, se maseaza, dupa care iti poti coafa parul in modul obisnuit. Am ramas uimita de modul in care parul s-a asezat dupa coafare. Avea volum din radacina, volum care s-a mentinut doua zile, chiar daca am purtat parul prins in coada, lucru care mie nu mi s-a mai intamplat. De altfel, numarul de fire pe care le insir pe maringinea cazii a scazut simtitor. De par am cea mai mare grija sa fie sanatos si puternic, motiv pentru care sunt destul de atenta cu ceea ce ajunge in contact cu el.

      Avand in vedere ca ramai cu el pe cap  pana la urmatoarea spalare, mirosul este un detaliu important. Detaliu la care profesionistii de la Wella s-au gandit, asa ca serul are un miros foarte placut.

      Pachetul costa 90 lei si contine 8 fiole de 6 ml + un capac care te ajuta la dozarea serului. Il gasesti la Alina la Salon Hollywood. Este foarte important de stiu ca tratamentul nu trebuie intrerupt, dar si ca nu e necesar sa folosesti o fiola intreaga, ci doar cat simti tu ca e nevoie din ea pentru a-ti acoperi in mare parte suprafata scalpului (eu am nevoie de aproximativ jumatate de fiola).

DSCN0493 DSCN0487 DSCN0486

Eu m-am indragostit de ele si cu siguranta imi voi lua si o alta varianta de fiole, dupa ce le termin pe acestea, probabil pentru hidratare sau regenerare.

Pe mai tarziu! Subscribe & Share if you like it!

6 gânduri despre &8222;Iti cade parul? Il simti slabit? Solutia, aici!&8221;

  1. daaaaaaaaaaa mie imi cadea parul foarte tare!!!! in genul suvite groase ..lungi…la un moment dat ma gandeam „ma eu am cancer sau ce doamne!!!?!?!?” si m-am hotarat sa incerc fiolele!! Sunt foarte bune!!! Rezultate rapide!

    Apreciază

Comenteaza articolul:

