Despre albirea dintilor acasa, cu gel!

Dintii mei sunt albi de fel, insa de azi vara ma bate gandul sa le dau o stralucire. Intodeauna am fost impotriva proceselor astora. Tineam sus si tare ca distrug smaltul, ca nu merita, mai ales de varsta asta. Asta pana mi s-au pus piticii pe creier! De fapt, pana ce mi-am dat seama ca nu e adevarat ceea ce cred eu si ca singurul lucru rau pe care ti-l poate face albirea e sa iti sensibilizeze dintii. Lucru pentru care, am aflat ca exista si solutie: geluri sau paste de desensibilizare. Am vrut initial sa imi fac albire cu ZOOM in cabinetul medicului stomatolog. Intr-un final o sa ajung tot acolo, pentru ca sunt sigura ca  o sa ma indragostesc de rezultatele pe care o sa le am si o sa sufar ca o sa fie pe durata scurta de timp. Am auzit de asemenea, de benzi cu peroxid. Ma incanta ideea pana ce am vazut ca albesc doar partea din fata si jos banda e destul de scurta. Actioneaza doar „la vedere”. Si sunt benzi, totusi, le cumperi de pe net. Asa ca pana una alta solutia pe care am gasit-o pentru a realiza procedeul acesta acasa este sa imi pun gel de albire in gutierele pe care stomalogul mi le-a recomandat pentru imi pune pasta de remineralizare ;)).

Medicul de familie, dentistul, stilistul, croitorul sunt persoane pe care iti doresti sa le tii pentru perioada lunga de timp. Sa le gasesti, sa te cunoasca. E important ca ei sa aiba o „istorie” a ta, in functie de domeniul lor pentru a te putea multumi si pentru a-si putea realiza munca mai eficient. Astfel, „s-au pricopsit” cu mine si cei de la clinica stomatologica SmileDent din Bistrita. Ce mi-a placut au fost in primul rand serviciile de calitate, pentru ca indiferent de aparatura si monitoare performante (de care apropo, nu duc lipsa deloc), conteaza interesul pe care ti-l acorda medicul si rezultatul final, care a fost de fiecare data impecabil. Mi-a placut foarte mult faptul ca in sfarsit, in Bistrita, nu mai trebuia sa merg dintr-o parte in alta sa imi fac o radiografie la un dinte, sa iasa prost sau sa nu fie ceea ce trebuia si sa ma intorc sa realizez alta. Ei au propria lor aparatura, la subsol, cu care realizeaza radiografiile cum si de cate ori au nevoie. Comoditatea asta! Comoditatea mea si a lor, avand in vedere ca nu duc lipsa nici de tehnicieni dentari si nu trebuie sa umble dintr-o parte in alta cu lucrarile tale. Pe langa asta, daca programarea a fost la ora 15:00 la 15:00 am intrat in cabinet. E o energie pozitiva acolo. Oamenii lucreaza din pasiune si o sa vezi asta. It feels like home! As putea sa scriu un articol intreg despre profesionalismul de care personalul clinicii da dovada, insa ma opresc aici si tin sa iti recomand clinica cu cea mai mare caldura din lume! ( http://www.smile-dent.ro/ , https://www.facebook.com/clinicasmiledent )

Revenim la ale noastre. Trebuie neaparat sa va spun ca fumez de cativa ani, beau vin rosu, cola si cafea in fiecare dimineata cel putin. Si sincer nu am vazut vreo pata pe dintii mei si nici nu ii vad sa fie ingalbeniti, chiar din contra! Si nu i-am albit inca niciodata. De azi incolo…

Gutierele. Arata asa:

DSCN0465DSCN0464

Gutierele sunt cele transparente, iar in poza de jos e suportul lor. Sunt realizate de catre tehnicianul dentar dupa o amprenta pe care ti-o ia medicul stomatolog. E de-a dreptul oribil si gretos procedeul, sa stiti! Costa 200 lei si banuiesc ca deja stiti unde le-am facut eu.

Gelul il gasesti ori in cabinet, ori pe net. Eu am primit o seringa de la prietena mea sa incerc sa vedem ce iese!

DSCN0461

Opalenscense 15% peroxid

DSCN0463

Iar acesta este pasta de reminaralizare pe care ar fi trebuit sa o folosesc in locul gelului de albit ;)) (e pentru copii).

Momentan va las un zambet in varianta veche si sper ca data viitoare cand vom vorbi sa va zambesc orbitor de alb!:)) V-am pupat, o seara frumoasa!

DSCN0451 IMG_6107555590_560036527379248_1087058710_n 1185343_560036627379238_1655875886_n

_MG_4131

10 gânduri despre &8222;Despre albirea dintilor acasa, cu gel!&8221;

  1. Te-ai plictisit ?:)) Iti recomand albire cu laser , care seface in cabinetul stomatologic , intradevar este mai scump (250 .cu +.-) si intr-o jumate de ora esti gata , si nu tot trebuie sa porti gutirele acelea atata timp .

    Apreciază

  2. Apropo , rezultatele tratamentului la mine s-au vazut de la prima utilizare ^^ Am dormit cu gutierele peste noapte si am aplicat gelul doar pe fateta😀 M-am obisnuit cu gutierele putin mai greu, ca tot imi venea sa scuip :”]

    Apreciază

    • Asa si mie :)) dar la mine nu s-au vazut din prima :-L Bine, adevarul e ca nu stiu la ce sa ma astept ca nu imi doresc nici un alb imaculat si stiu oricum ca dintii nu se deschid mai tare decat e culoarea lor naturala. Ci doar ii readuce la „cum au fost odata” . Eu am scoso peste noapte pe cea de jos :))

      Apreciază

  3. iti recomand sa folosesti si pasta de dinti Opalescence pentru ca e foarte buna🙂 Folosita zilnic sau macar de 3 ori pe saptamana, mentii albul perfect ^_^ Oricum tu ai dintii albi, eu zic ca ti-ar ajunge chiar si numai pasta de dinti 🙂 Am urmat si eu tratamentul asta ce il faci tu si …. m-au durut putin dintii si au fost mult mai sensibili la cald si rece o perioada.

    Apreciază

    • O sa incerc, momentan am de la Pearl Drops din comert si sunt multumita de ea. Nu o sa folosesc decat o seringa, poate nici aia, asa sa le redau putin din stralucire😀 si banuiesc ca ti-a disparut sensibilitatea, nu? dupa cat timp?

      Apreciază

Comenteaza articolul:

