About Lipcolor Butters

Buna! De ceva vreme am cumparat primul chubby stick de la Astor. Stiam de ele, am incercat si de la Revlon, insa nu m-au incantat foarte tare. Balsamurile de buze colorate fata de ruj, sunt la fel ca BB cream-urile fata de fond de ten. Sunt colorate, dar nu au exact textura unui ruj deoarece sunt foarte hidtratante, cremoase si moi. Prima data am cumparat o nuanta deschisa. Mi-a placut atat de mult incat de fiecare data cand ma intalneam cu cineva, li-l dadeam sa il incerce sa vada cat de bun e! Are un miros foarte placut, asemanator cu cel de unt de shea.

Lasa buzele moi, si pe langa asta, le ofera volum. Rezultatul este destul de vizibil. Se recomanda „Lipcolor Butter COLOR+BALM+SHINE” si face ceea ce promite. Rezistenta, este destul de buna, chiar uimitoare pentru un balsam de buze colorat.

DSCN03372-vert DSCN0332

Il am de ceva vreme si s-a cam sters scrisul de pe el.

Pe urma, mi-am achizitionat nuanta 016 Va Va Voum (este un rosu sangeriu), pentru ca a venit toamna si am inceput sa folosesc rujuri mai inchise la culoare si nu de fiecare data as fi vrut sa fiu atenta cum il aplic, sa nu depasesc conturul si mai ales, mi-am dorit sa il simt mai comod pe buze.

DSCN03342DSCN0330 DSCN03452

Este foarte pigmentat din cate poti observa, lucru la care nu ma asteptam nici eu. Mai sunt si alte culori, printre care si cateva nuante de roz foarte frumoase si la fel de intense. Nu am pus in poza nimic inainte pentru ca tu sa iti poti da seama de cat de uniforma este culoarea, insa de obicei ii creez o baza din creion sau il aplic si peste alt ruj.

Le poti lua cu tine in geanta oriunde si le poti reaplica oricand pentru ca sunt foarte lejere si usor de utilizat! Si alte fete care si l-au cumparat au fost multumite la randul lor de el!

DSCN0336

Eu le-am gasit in DM, la pretul de 30 lei, dar cu siguranta le puteti gasi si in alta parte.

Cam atat despre ele. Cat despre noi, ne vedem in curand cu alte teme de discutie, aici, pe blog! Iti doresc o zi frumoasa!

UPDATE: L-am gasit in Auchan cu 10 lei!😀

3 gânduri despre &8222;About Lipcolor Butters&8221;

  1. Pingback: Review: Produse care au meritat cumparate Part 1 | Iulia Moldovan

Comenteaza articolul:

