Retro style: Curl your hair without heat VIDEO&PHOTOS <3

Buna! Am gasit pana la urma o varianta de a publica cat mai repede acest articol. Pentru ca nu m-am prea descurcat cu editarea filmuletului, m-am hotarat sa il dreg „old school” cu print screen-uri + paste in Paint. Aveam in jur de 22 de minute care trebuiau compresate si editate cu tot felul de efecte la care nu ma pricepeam nici cum. Ce e asa greu? Niciodata nu m-am impacat cu tehnologia foarte bine. Imi cam prind urechile. Prin definitie sunt o persoana care prefera clasicul, desi timpurile din ziua de azi isi lasa si asupra mea cateva urme, motiv pentru care nu vorbesc  la telefonul fix cu fir. Si inca prefer sa imi fac lista de cumparaturi pe o foaie de hartie, in defavoarea aplicatiei „notes”.

gal_mare_old-phone

Sa trecem la ale noastre.

Trebuie sa iti speli parul, dupa cum obisnuiesti, deoarece este necesar ca el sa fie curat. Iti recomand sa nu aplici spuma si iti voi arata si ceea ce folosesc eu inainte sa incep sa imi usuc parul.

Glistening milk – no frizz . Hidrateaza parul, il face mai matasos si il ajuta sa nu se electrizeze.

Untitled2

Ulei pentru varfuri- netezeste firul de parUntitled

FOARTE IMPORTANT!!! Usuca-ti parul pana ramane umed. Sa nu fie nici prea ud, pentru ca altfel nu se va usca nici pana dimineata din cauza faptului ca va fi foarte strans prins.

Untitled3

Pe urma nu iti mai ramane decat sa iti pui batoanele. Nu stiu exact daca asa se numesc. Unele persoane au zis ca denumirea lor populara ar fi „moate” si ca mai demult se faceau din carpe tot ceva de genul acesta. Trebuie sa iti spun ca le gasesti pe mai multe marimi, unele dintre ele fiind chiar foarte groase, pentru bucle mai mari. Eu le-am ales pe cele mai subtiri pentru ca imi fac mai mult volum si aduc mai mult cu stilul retro. Ce imi place la ele este ca rezultatul este foarte natural indiferent de ce masura ai folosi si se mentine foarte mult timp. Pe langa asta, am impresia ca buclele indulcesc foarte mult trasaturile fetei. Adevarul este ca nu toata lumea ar iesi din casa cu un cap cat o cascheta, insa pentru asta sunt, dupa cum ziceam, si marimi mai mari ale batoanelor.

Eu incep intodeauna din partea de sus si imi las bretonul inspre final. Poti lua si suvite mai groase. Eu mi-am facut parul si cu mai putine batoane ca acum, dar am vrut sa sa fie cat mai bine facut asa ca am mai cumparat. De unde? Pai, eu le-am luat din Winmarkt Bistrita de langa florarie, insa sigur le gasiti si pe la alte magazine.

Untitled5Untitled46 8 9

Mai jos va atasez un filmulet in care va arat cum au fost ale mele dupa ce le-am terminat de pus si cum le desfaceam a doua zi, dimineata. Poti dormi destul de bine cu ele, insa ai nevoie de o perna moale. Am oftat din greu la inceputul filmuletului pentru ca stiam ce ma asteapta!

EL FIN DE NUESTROOOO AMOOOR! :))

Dupa ce il desfaci pe tot, iti sta lipit de cap si arata precum cozile  purcelusilor. Chiar asa:

DSCN03012

Inainte sa desfac buclele, pudrez la radacina un praf pentru volum si fixare de la L`oreal Professionnel, care ma ajuta sa imi pastrez parul cu volum pana ce il spal. Partea frumoasa cu acest praf este ca nu iti lasa parul sa se ingrase si de fiecare data cand isi treci mana prin par, il poti aseza cum vrei tu.

DSCN03032

Pe urma, treceti degetele prin suvite pana le desfaci pe toate.

DSCN03052

Prima impresie, e asta:

DSCN03062

4 gânduri despre &8222;Retro style: Curl your hair without heat VIDEO&PHOTOS <3&8221;

Comenteaza articolul:

