Lumi Magique L’oréal Paris

Lumi Magique L’oréal Paris Fond de Tein infusion de Lumiere

Eu il definesc ca fondul de ten perfect pentru tenul uscat si normal. De ce doar pentru tenul uscat si normal? Ei, este un fond de ten care nu contine particule, dar totusi reda tenului un finish sanatos, natural si luminos prin compozitia sa. Este aproape invizbil pe fata si motivul pentru care nu il recomand tenului gras este faptul ca tenul are o stralucire sanatoasa dupa il ce il aplici dar fiind o textura usoara, nu face fata sebumului in exces fara pudra. Aplicand-o, modifici textura si strici toata frumusetea acestui fond de ten. Pentru fetele cu tenul gras, recomand Accord Parfait. Eu l-am incercat pe mine, insa l-am simtit prea uscat. Apoi l-am incercat pe o clienta cu tenul gras si a aratat impecabil.

Revenind la Lumi, va spun ca are acoperire mica spre medie, insa uniformizeaza si hidtrateaza atat de bine incat nici nu te deranjeaza. Mie mi s-a parut foarte rezistent. Pe langa asta, poti sa il aplici in doua straturi fara sa incarce. De obicei cand il aplic, insist prin tapotare in zonele in care simt ca am nevoie de o acoperire mai buna. Drept urmare, il poti si reaplica la nevoie (mostrele, tineti minte? ;)) )  Ce imi mai place foarte mult la el, este faptul ca are o gama destul de variata de nuante foarte foarte naturale. Le ador! Eu il folosesc in deosebi in perioadele reci, deoarece protejeaza laudabil tenul de vant si frig. Recunosc de altfel, ca il evit vara in zilele foarte calduroase. Acum am nuanta N4 Pure Beige.

beige beige2

 

PRET: O lunga perioada de timp l-am cumparat din DM la pretul de aproximativ 79 lei. Acum l-am gasit in Auchan la 47 lei! Nu stiu sigur daca e promotie sau acesta este pretul care va ramane in permanenta, insa e unul foarte bun in raportul calitate-pret.

 

Lumi Magique L’oréal Paris Stylo Touche de Lumiere

Este corector/anticearcan/iluminator. La fel, textura lui e incredibil de usoara dar este foarte bun din punct de vedere calitativ in ciuda acestui fapt. Eu il aplic intr-un triunghi frumos in zona cearcanelor ( pe care daca ai observat le am in permanenta si sunt foarte mari, din nastere). Le lumineaza natural, sanatos si e foarte rezistent. Pentru acoperirea petelor nu l-am incercat deoarece am cumparat o nuanta deschisa (01) sa il pot folosi ca iluminator. Oricum, pentru pete, cosuri, aplic inainte concealer crema sau baton care sunt mai dense si acopera mai bine.

stylo

 

Cam atat despre magicul fond de ten iluminator. In cateva cuvinte, ilumineaza, acopera, uniformizeaza, protejeaza, hidrateaza si nu ma mai pot opri! Il ador si daca ai tenul uscat/normal, ti-l recomand cu cea mai mare caldura din lume!

P.S. Articolul despre cum sa iti incretesti parul fara caldura e programat pentru deseara! Ramai pe blog pentru a-l vedea!

 

2 gânduri despre &8222;Lumi Magique L’oréal Paris&8221;

  1. Pingback: Review: Produse care au meritat cumparate Part 1 | Iulia Moldovan

Comenteaza articolul:

