New things in!

Buna fetelor! Ultimele zile au fost o harababura totala, asa ca mi-a fost destul de greu sa imi gasesc echilibrul sa pot sa scriu. O sa va spun pe scurt ce s-a intamplat in ultimele zile. Duminica am ajuns in Cluj cu Dorin (iubitul meu). Am lasat bagajele, de la noptiera pana suportul de bratari si am plecat in Auchan sa facem cumparaturile pentru casa. Apartamentul e la prima inchirere si inafara de mobila nu avea in el nici macar suport pentru hartie igienica. A fost extrem de obositor, insa cel mai teribil lucru a fost cand m-am trezit singura in noua mea casa, la 10 seara, inconjurata de plase din care isi scoteau cate o antena paiele colorate, servetelele de bucatarie cu Hello Kitty si strambam din nas de fiecare data cand ma gandeam ca am dat banii pe mop, bureti de vase si matura! Pe bune? M-am consolat cu roze-ul de la Mateus si cu putina muzica de pe Youtube gratie vecinilor care s-au indurat sa imi cedeze parola de la wireless. Thanks God! De fapt, thanks vecinilor. Nu m-am putut abtine iar a doua zi am fost, bineinteles, in Iulius. Nu ma judeca ca nu am mers la facultate pentru ca nici macar nu exista festivitate pentru anul II la Facultatea de Litere. Nici bal nu am avut anul trecut! Desi pe Facebook am apucat sa promit primul meu tutorial despre cum sa iti incretesti parul fara caldura, din pacate nu am reusit sa editez filmuletul si se pare ca am nevoie de putin ajutor. Pana atunci, o sa iti arat cateva dintre chestiile pe care le-am cumparat:

Geanta H&M

genta

DSCN01762

Bershka short coloured jumper pink & white❤

6848330146_2_2_3 alb

Pull&Bear black skirt & scotish checkered shirt

DSCN0291

E foarte draguta si e marime mica! singura pe care am gasit-o asa mica (de la Zara XS-ul imi pare cu 2 numere mai mari)

DSCN0280 DSCN0276

Am mai gasit niste sneakersi foarte draguti, accesori si ceva basic things.

Bam boo:

DSCN02422 DSCN02492 DSCN02892

DSCN02092

Printre seturi de pahare, scobitoare, papuci de casa, scrumiere si alte cele, lucrusoarele astea imi sunt chiar dragi. Am avut de ales intre o bomboniera de la Chic Ville si aceasta de la Bam boo. Singura problema era ca cea de la Chic Ville avea picior si erau sanse mai mari sa o daram. Diferenta de pret nu era mare, asa ca cele, voi, carora va plac chestiile astea dragute, puteti merge sa le achizionati (59 lei, 79 lei).

O sa va mai scriu maine, despre fondul de ten Lumi de la L`oreal!  Va pup, o seara frumoasa!

Comenteaza articolul:

