I work today! Hollywood salon

Au trecut valurile de nunti care ma obligau sa ma trezesc la 5 dimineata, desi nu as putea afirma ca nu-mi lipsesc. Dar din zilele acelea, pline, am putine amintiri. Stiu ca intodeauna saream din pat in ultimul moment pentru ca savuram din plin minutele din pat cu ceasca plina de cafea calda. Intotdeauna simteam mirosul fixativului de cand deschideam usa salonului. Intotdeauna o gaseam pe Alina coafand si pregatita pentru ziua ce urma. Iti trebuia pregatire sa stai in picioare 12 ore, pana seara. Cu suflet, reusesti! Ma dezmeticeam abia dupa ce terminam 2-3 machiaje. Aveam niciun minut sa imi ridic ochii, sa ma uit in jur si cand mi-i lasam in jos, clienta ma privea zambitoare de pe scaun si astepta sa vorbim despre ceea ce-si dorea sa poarte ca machiaj. Oamenii sunt frumosi acolo. Sunt frumosi sufleteste si am patit ca o clienta sa ma ia in brate si sa imi spuna ca s-a simtit foarte bine si ca e o caldura aparte, acolo, in salon. Ma simteam ca acasa de dinainte sa incep sa lucrez. Mergeam acolo la coafat. Si era locul in care primeam servicii de calitate si ma simteam ca in mediul meu. Acum, e mediul meu si incerc sa ofer tratamentul pe care il primeam. Dupa o zi plina, nici ca iti mai vine sa pleci de-acolo! De obicei, dupa ce terminam cu totul, ne asezam pe fotolii si motaiam, povestind inca vreo juamatate de ora cel putin, sau ne asteptam una pe alta sa terminam. Hollywood salon! In 15 minute vin! V-am pupat, va urez o zi frumoasa si ne vedem mai deseara!

Comenteaza articolul:

