Mai este o zi! -Fur vest-

Toamna. Ea, o ticaloasa, o javra schimbatoare care te amageste cu surasul auriu al cerului si pe urma il acopera cu argintiul rece al vesmintelor ei.. Eu cred ca-i nebuna. Si daca nu chiar nebuna, vreo frustrata sigur e. Simt ca vara si-a fluturat intodeauna pletele balaie pe la nasul ei. Stiu ca iarna i-a zambit cristalin si pur. Si le-a privit cu ciuda. Si ea stie ca pe ea, multi o dispretuiesc. Si se raceste tot mai tare pana dispare… Si cateodata plange! Si lacrimile ei sunt reci! Intr-o vreme era iubita mea. O iubeam si de abia o asteptam sa ne tinem de mana. Insa n-a stiut cum sa ma pastreze si toata raceala din noptile ei m-a facut sa ma indepartez de ea, sa iubesc caldura verii si albul inocent al iernii. Si pe ea, s-o las!

Si totusi, are si toamna aceasta unele parti bune. Sa nu fim chiar asa rai cu ea. Desi ma seaca cautatul de chirie, impachetatul si curatenia, am asteptat cu drag inceputul facultatii, cu tot cu mutatul la Cluj. De vreo luna incoace, mi-am gasit un apartament dragut pe care l-am inchiriat. Noroc cu agentiile, ca altfel ramaneam fara! Anul acesta, din ce am inteles si de la ei, nu au mai fost la fel de multe imobile disponibile, asa ca tot ce era bun se inchiria foarte repede. Procesul a fost foarte scurt, inafara de faptul ca am stat 3 zile pe laptop in disperare schimband paginile si pe la sfarsitul ultimei zile gandidu-ma: „Eh, las de la mine, e bun si fara usi..” Asta dupa ce in primele zile eram atenta si la culorile faiantei din baie. In rest, am mers, am vazut un apartament si desi m-am mai plimbat pe la o agentie nu mi l-am mai scos din cap. Al meu sa fie! Pentru minim 10 luni, dar al meu! :))

Apropo de „fara usi”, nu stiu care v-ati uitat pe site-urile agentiilor, dar erau o gramada de garsoniere in stilul asta si destul de scumpe. Nu aveau usi! Jur! Erau in naiba stie ce stil, mama zice ca e normal si ca asa ceva exista pe dincolo. Mie mi se pare absurd sa ai patul de dormitor la 2 metri de mobila de bucatarie. Mai lipsea sa fie un paravan la baie! Puscarie curata!

De astazi ma apuc de bagaje si de maine seara incep sa aranjez. Sper sa iasa bine! O sa va arat si voua poze, dupa ce aranjez putin.

Va atasez cateva poze de alaltaieri, de la sedinta foto pe care am facut-o in aceiasi zi cu tinuta Velvet jacket si la care am uitat sa schimb accesoriile! My bad!

Fur vest:

IMG_6187 IMG_6192-2 IMG_6194-2 IMG_6198-3O zi frumoasa!

Comenteaza articolul:

