Ma enerveaza gentile!

Nu stiu daca iti vine sa crezi sau nu, dar chiar nu imi plac. Am o gramada de perechi de pantofi. Cu toc gros, subtire, de 10 cm, de 16 cm, comozi, incomozi, nude, colorati, inchisi bla bla. La haine, nu se pune problema daca corsetul strange prea tare sau daca rochia ma obliga sa pastrez o anumita pozitie toata noaptea. Nici daca tricoul acela scurt imi cere cu cateva zile inainte sa renunt la carbogazoase. Nu, pe ele nu ma supar deloc. Insa gentile, posetele, clutch-urile ma omoara! Nu le suport pentru ca le ia ceva sa se imprieteneasca cu restul tinutei si trebuie schimbate de fiecare data. Degeaba ma rog de ele sa lase deoparte faptul ca au tinte aurii si ghetele argintii, ca zic: nu draga mea, eu cu ei, nu ma impac! De obicei caut o una care sa mearga cu orice, insa tot nu „bate” cu tot ceea ce imbrac. Pentru ca jur ca nu am grija de ea! Dupa cateva zile e plina de creion, pix si rasa de primul perete care mi-a iesit in cale. Pentru ca daca nu incap de ea pe scaun o arunc cu nepasare, jos. Pentru ca de fiecare data cand o schimb imi uit tigarile, banii sau rujul in precedenta. Si totusi, chiar m-am saturat sa mut toate lucrurile dintr-una intr-alta. E bataie de joc! Poate la un moment dat, o sa le inteleg si o sa le accept. Poate…

y

9 gânduri despre &8222;Ma enerveaza gentile!&8221;

Comenteaza articolul:

