Extensii de par

Niciodata nu am avut parul pe care mi l-am dorit. Adica lung. Este foarte fin, fragil si desi creste destul de repede, daca nu sunt atenta sa il hidratez corect, se rupe. Asa ca multa vreme, am avut parul scurt-mediu. Am inceput sa port extensii de la 13 ani si inca am la indemana un set, doua. Am incercat cateva dintre tipurile care sunt pe piata, si anume extensiile cu keratina, microring, cusute si clip-on. Mai departe o sa va povestesc experienta mea cu fiecare dintre ele.

1. Keratina

extensii-de-par-natural-cheratina-1

Mi-au lasat un gust cat se poate de amar. Pe langa faptul ca se incalceau, imi pica tot cate una, alunecand pe firele de par in jos, cand imi era lumea mai draga. O data, mi-a cazut una intr-un local in timp ce plateam nota si cand am iesit a fugit chelnerita dupa mine: „Domnisoara, domnisoara ti-a picat parul!” Pai, mersi! Ce sa mai zic? Plus ca se lipeau cu un aparat foarte fierbinte care topea siliconul, mulandu-se dupa suvita.

2. Microring

extensii_par

Mi-au placut. Erau super ok daca aveam firul de par mai gros. Asa, fiind subtire, cand le-am luat jos multe fire s-au rupt. Adevarul e ca nici fierul acela strans pe suvita de par nu are cum sa ii faca bine, pentru ca parul isi trage substantele de care are nevoie din radacina, si microring-ul il „sugruma”. Nu mi-as mai pune vreodata.

3. Cusute

Tressen Echthaar

Arata foarte bine si avantajul lor e ca nu risti sa ramai cu ele in mana. Sunt mai dese, arata mult mai natural fata de celalalte si nu dauneaza foarte mult parului, daca ai un par puternic. Daca nu, cum sunt destul de grele, iti pot rupe cateva fire de par. Eh, nu-i asa mare problema! Marea problema apare atunci cand vrei sa te speli pe cap! Ele se cos fasii lungi pe impletituri si stii si tu cat de greu se usca parul atunci cand e strans legat. E o lupta pana usuci toata impletitura + baza fasiei extensiilor. Le spalam la coafor dar imi lua foc capul pana reusea sa le usuce si nici atunci de tot. Nici pe acestea nu le-as mai utiliza, desi arata incredibil de bine.

4. Clip-on

0041-extensii-clip-on-9-18-clipsuri-45-cm-360x480

Acestea sunt cele pe care le am in permanenta in casa. Se prind cu agrafe si le poti pune si lua jos cand vrei tu. Sunt foarte simplu de utilizat si purtate putin, nu dauneaza deloc parului. Nu risti nici sa iti cada vreuna, daca le prinzi bine. Nu trebuie spalate foarte des, mai ales daca le porti la ocazii, deci sunt destul de rezistente in timp. Le recomand tuturor fetelor care vor volum, lungime sau pur si simplu vor mai mult par pentru un coc frumos!

De unde le achizitionez? 

Din experienta mea va spun ca parul din toate extensiile e la fel, indiferent de unde le-ai lua. Nici un site de pe internet nu vinde extensii din par natural (desi asa „se lauda”), dar se aseamana extraordinar de mult, se poate vopsi, ondula, indrepta, etc.

Ultima data le-am achizitionat de pe http://buenobia.ro/ si sunt foarte multumita de ele. Le-am luat putin cam deschise pentru ca intentionam sa ma vopsesc si nu stiam cat de deschisa imi va fi culoarea, asa ca le-am purtat doar la poze si ondulate pana acum. Au venit impachetate foarte frumos, cred ca cel mai dragut ambalaj de pana acum la extensii. Ce mi-a placut la ele este faptul ca nu am fost nevoita sa mai tund inca 5 cm din ele ca sa le nivelez, ci au venit direct tunse la marimea de care aveam eu nevoie ( utilizatoarele de extensii stiu ca mereu trebuie sa isi comande mai lungi cu 5 cm pentru ca trebuie tunse din cauza faptului ca sunt foarte rare la varfuri). Pachetul continea o mini revista in care erau prezentate produsele lor, factura fiscala si o declaratie de conformitate stampilata si semnata Buenobia in care garanteaza calitatea parului adus din India.

559409_564152790300955_1125809586_n 1234727_564152750300959_610037025_n

Cam atat despre extensii, mai multe detalii despre ele gasiti e site-ul lor. Pe data viitoare!

6 gânduri despre &8222;Extensii de par&8221;

  1. Servus,
    Imi doresc şi eu un set de extensii clip-on dar mă tem că toate sunt din fibră sintetică.
    Am citit blog-ul tău şi deaceea aş dori sa imi spui cum sunt acestea de la”Bueno Bia”,sunt din par natural sau sintetic?
    Mulţumesc!

    Apreciază

    • Buna! Sincera sa fiu nu cred ca pot fi din par natural, desi garanteaza asta. Din par natural gasesti prin alte tari la preturi destul de mari. Dar, eu am un set de 200 de lei, le spal, le incretesc cu placa, le intind, le tapez si imi fac tot felul de coafuri si rezista🙂 si arata si bine.

      Apreciază

      • Mulţumesc pentru promptitudinea răspunsului.
        Este drept căci raportul calitate- preţ ( din ceea ce deduc din fotografiile expuze de tine) este ok,dar ştii…urăsc mitocaniile celor care profita de nevoile altora.
        Uitându- mă la fotografii şi recitind ceea ce ai scris tind că achizitionez extensiile de la “Bueno B”după care le voi testa prin arderea câtorva fire şi astfel voi şti dacă mă voi numără pritre cei păcăliţi sau mulţumiţi de aceşti comercianţi.🙂.
        Felicitări pentru ceea ce întreprinzi!!!!

        Apreciază

        • Cu mare drag, Maria! M-am uitat si acum pe internet sa caut din ce ar putea fi facute daca nu din par natural si am gasit extensii din fire Kanekalon, dar sunt considerabil mai ieftine. Daca nu au par natural cele de la Bueno Bia (desi vin cu certificat de garantie in care precizeaza ca provine din India), atunci chiar nu stiu! Iti multumesc pentru aprecieri si sper sa iti fie pe plac!

          Apreciază

Comenteaza articolul:

