Review: Chestii noi si utile!

Stau in mijlocul patului cu picioarele incrucisate, am un coc de balerina facut astazi inainte sa plec la salon (la munca), am aeroterma la mai putin de un metru de mine, pe pat, cutia cu servetele din care smulg cate unul in fiecare minut si produsele de care vreau sa iti vorbesc. Ai imaginea? Si eu, numai nu prea clara din cauza ochilor care nu vor sa se opreasca din lacrimat. F***** flu!

Ca in fiecare duminica in Bistrita, am luat cu asalt DM-ul. In Bistrita nu ai prea multe optiuni de magazine la sfarsitul saptamanii, inafara de Winmarkt in care doar DM-ul si mai nou Nobila Casa (uhhh) prezinta putin interes. Simt nevoia sa cumpar. Nu prea conteaza ce. Sa cumpar e important. De aia am cativa litri buni de creme si lotiuni pe care nu le folosesc. De aia am pantofi noi marimi mai mici sau mai mari pe care ma chinui acum sa ii vand pentru ca imi e imposibil sa imi dau seama de pe care naiba site i-am comandat. Si tot d-aia i-am cumparat mamei mele azi vopseaua cu o luna inainte de a se vopsi ( lasa sa fie!).

In fine. Nu am mers dupa ceva anume, dar m-am intors cu urmatoarele:

1. Till flai – nu iti spune multe numele nu?

1236060_563016740414560_464738717_n 1260885_563016727081228_2022399630_n

Sunt niste pad-uri absorbante pe care le pui pe interiorul camasii, bluzei etc si te ajuta sa eviti petele instetice. Mi s-au parut interesante si ma gandeam ca e posibil ca odata si-odata sa am nevoie de ele. Erau doua variante, nu tin minte exact cum se numea cealalta cutie, insa avea un pret mai ridicat si volum mai mare. Posibil sa fie mai multe sau mai de calitate, insa avand in vedere ca nu aveam nevoie pregnanta de ele, le-am ales pe acestea, sa le incerc😀.

2. Lotiune de maini Balea cu pompita❤

1237552_563016773747890_1672095848_n

Mi-a placut foarte mult ambalajul si mirosul. La salon imi spal mainile inainte si dupa fiecare clienta, cel putin, asa ca desi nu am probleme cu pielea, incep sa o simt uscata. Nu am timp de fiecare data sa desfiletez capacul unui tub de crema, sa il intorc cu capul in jos, sa relglez dozajul si sa o inchid. Asa ca ideea cu pompita ma ajuta foarte mult prin faptul ca imi dozeaza o cantitate de crema perfecta, e rapida si e lotiune, adica intra foarte repede in piele. I like it!❤

3. Lapte demachiant L`oreal Sublime Soft

1231527_563016757081225_1747934740_n

M-am indragosit de el! Are miros delicat, textura lichida, curata extrem de bine in ciuda faptului ca e foarte balnd cu tenul si lasa pielea catifelata. Este pentru fata si ochi, nu contine alcool, este hipoalergenic si e pentru piele uscata si sensibila. Imi place si ambalajul! Numai cuvinte de lauda am despre el! Il recomand!

4. Balea young – servetele umede demachiante

1231482_563016930414541_917657657_n 1237043_563016953747872_1576713428_n

Nu le folosesc pentru a ma demachia. Poate o data pe luna sau nici macar. Nici nu va recomand sa folositi servetele demachiante atunci cand aveti posibilitatea sa folositi crema/lapte. Le-am cumparat pentru cutiuta cu care vin la pachet (2 pachete de servetele umede + cutiuta). E foarte draguta si practica! Si e roz! Si-a facut loc deja pe noptiera!

5. Ruj

Rimmel London, Kate, rossetto 09 – mama zice ca are culoarea ciresei bine coapte, putin inspre roz. Imi plac rujurile de la rimmel. Sunt cremoase, rezistente, frumos mirositoare si pigmentate.

S-HE – l-am cumparat pentru ca e mov!!! e nuanta 175 si e, MOV! Sau cel putin asa parea. Foarte moooov! In realitate arata ca un luciu movuliu. Inca unul in plus😀 Nu ma asteptam sa fie bun la ce pret avea, dar, nah, culoarea!

Al treilea din poza il aveam deja. L-am  pus ca sa iti dai seama si de culoarea celorlalte pentru ca nu ies bine in poze. L-am folosit cand am facut pozele pentru postul „Black is back outfit” si e destul de inchis. Au iesit asa deschise de la blit, cred.

1235408_563016390414595_1473435603_n247771_563016300414604_633707739_n-vert2

(Se vede si matrioska mea😛 )

6. Mini Deo by Balea

Nu, nu imi place Balea ca deodorant. De fapt, nu imi place calitativ niciun produs de la ei. Insa toate miros al naibii de bine, e o gama diversificata de produse si foarte multe dintre ele sunt practice. Ca aceste mini deodorante pentru geanta. Nu stii niciodata cand ai nevoie!

945938_563016917081209_49553910_n2

+ inca cateva chestii si multeee multeee pliculete de TheraFlu!

Nu am prea avut timp in weekend sa scriu din cauza faptului ca am fost la salon de dimineata pana seara tarziu. Plus ca sambata dimineata la vreo ora dupa ce am ajuns la salon (adica pe la 7 si ceva) a inceput raceala sa imi dea tarcoale. Stranut de doua zile si am machiat cu mascuta :)). O sa incepem sapatamana viitoare cu forte noi si va pregatesc un tutorial despre cum sa iti incretesti parul ( nu stiu inca daca video sau cu poze, ma mai gandesc). Nu va pup ca va racesc, insa va salut si va urez o seara frumoasa! :*

1170860_567958883239947_1181253273_n

2 gânduri despre &8222;Review: Chestii noi si utile!&8221;

  1. Bună Iulia! :*
    În primul rând vreau să te felicit pt. curaj si pt.toate articolele de până acum (le-am citit cu mare drag pt.că îmi place cum scri și ai reușit să atragi atenția cu aceste subiecte, nu cred că sunt singura de această părere:D).
    Acele pad-uri absorbante au o parte care se poate „lipi” pe haină? Ce preț a avut cutia?
    Te pup, să te faci bine!!

    Apreciază

Comenteaza articolul:

