Review: 4 BB creams!

Iubim BB cream-urile! Le adoram pentru ca atunci cand ne grabim le intindem aiurea pe fata si aratam bine! Pentru ca nu vrem sa irosim fondul de ten cand mergem pana la Kaufland la cumparaturi, dar nu am iesi din casa chiar asa palide. Pentru ca a inceput scoala si dimineata e foarte simplu sa folosesti o crema cu putin pigment in loc sa stai sa te machiezi 15 minute. Pentru ca au un pret mai mic si nu ne e mila sa il demachiem dupa 10 minute de la aplicare! Ne place dintr-o gramada de motive!

2013-09-20 11.53.252

Insa nu toate isi fac treaba la fel de bine. Am testat cateva BB cream-uri si astazi o sa iti spun pararea mea despre ele. Am incercat sa fie la preturi rezonabile, pentru ca sa fim sincere, o crema cu pigment in ea nu merita foarte multi bani.

1. Garnier miracle skin perfector (02-medium)

bb-cream-garnier

O sa iti placa: uniformizeaza culoarea tenului, are acoperire buna pentru un bb cream, ilumineaza. Desi 02 este destul de inchis si fata mea nu era bronzata, se aplica chiar unform!

Minusuri: dupa cateva ore, incepe sa se pateze si sa luceasca, se simte destul de greu pe fata, are tenta portocalie. Eu il amestecam cu putin fond de ten sau il fixam cu pudra si rezolvam problema, insa eu am un ten normal spre uscat, asa ca nu il recomand pentru tenul gras.

2. Miss sporty – Morning baby! (002-beach radiance) (15.99!!!)

622751_l

O sa iti placa: raportul calitate pret! , are o textura usoara – nu il simti pe fata, are un miros placut, intra bine in piele, o lasa foarte moale, culoarea e frumoasa, finish-ul este luminos si natural, face ce promite! (am incercat si L`oreal, se aseamana foarte mult)

Minusuri: are o acoperire destul de mica desi uniformizeaza, daca ai imperfectiuni mai evidente vei fi nevoita sa folosesti un concealer inainte.

3. Nivea BB Cream (light) (in jur de 22 lei)

nivea_bb_cream

MINUSURI: multe minusuri! mirosul si textura este ca a cremei albastre de maini! se aplica patat din start si il simti pe fata ca o masca cu miere, e foarte greu si lipicios. Am incercat de doua ori sa il folosesc si nu am reusit sa pot iesi din casa cu el deoarece eram de 10 ori mai bine nemachiata. M-a facut sa ma spal cu sapun de maini pe fata pentru a-l putea indeparta! Groaznic! Nu il recomand!

4. Astor skin match (200 nude) (37.99)

-Skin-Match-Care-BB-Cream-von-Astor-fotoshowImage-3803089d-259694

O sa iti placa: este cel mai apropiat de un fond de ten, acopera foarte bine pentru un BB cream, are un finish mat, culoarea e perfecta, hidrateaza, uniformizeaza, face ceea ce promite, cred ca e potrivita si pentru tenul gras.

Nu o sa iti placa, daca ceri prea mult de la o crema BB.

Iti recomand cu caldura cremele de la Astor si Miss sporty (30 ml), probabil si cea de la Garnier (50ml), dar in niciun caz pe cea de la Nivea(50ml)! Nu uita ca avem tipuri de piele diferite. Nu intodeauna ce mi se potriveste mie merge si pentru tine si invers!

Sper ca review-ul meu sa te ajute sa gasesti BB-cream-ul perfect pentru tine! Te pup, o zi frumoasa!

TIPS: Dupa ce il aplici, ia putin pe degete si tapoteaza zonele care crezi ca mai au nevoie de acoperire!

17 gânduri despre &8222;Review: 4 BB creams!&8221;

  1. Buna! Sunt pentru prima oara pe blogul tau, in incercarea de a gasi ceva pareri despre bb cream-ul de la miss sporty. De obicei nu prea las comentarii, insa prezentarea ta mi-a placut la nebunie, scurta, la obiect si originala.Sincer, chiar mi-a placut!

    Acum, in legatura cu bb creamul de la miss sporty; nu stiu daca este cel potrivit pt ce vreau eu, dar mi s-a pus pata pe denumire😀. Acopera porii? Eu am un ten uscat, cu pori destul de maricei, iar fondurile de ten care promit sa acopere porii arata foarte urat pe tenul meu ( ma deja 6 fdt deschise si nici unul nu ma mai multumeste, ba chiar ma ingrozesc). Imi doresc ceva mai lejer care sa-mi acopere porii si, cand am nevoie de o acoperire mai mare, sa il pot purta sub fond de ten. Crezi ca Morning baby raspunde cerintelor mele?:D Mersi anticipat

    Apreciază

    • Multumesc mult, draga mea! Din pacate nu as putea sa iti spun daca este cel mai potrivit pentru ce vrei tu. In legatura cu porii, am aceeasi problema ca tine si la dermatolog mi-a zis ca pielea e deshidratata si sunt asa deschisi porii pentru incearca sa lase pielea sa respire si ceva de genul, rezultand ca ar fi nevoie de mai multa hidratare. Deci cu porii trebuie rezolvata pe alta cale, nu cu BB cream. E bun pentru ten uscat ca hidrateaza, dar nu acopera porii. Nu am intalnit nimic pana acum care sa imi acopere porii!

      P.s. Acoperirea e foarte mica!

      Apreciază

      • Da, poate. Eu folosesc foarte rar fdt si mi se pare ca Bb cream nu afecteaza atat de tare tenul si de aceea prefer sa investesc. In caz ca am vreun cos sau ceva peste bb pun pudra si e rezolvat.

        Apreciază

        • Asa cum zici tu ca il folosesti, merita😀 eu il folosesc, dupa cum am zis si in articol, cand vreau putina culoare (pentru ca sunt foarte palida de fel) si nu am timp si chef sa ma machiez ( pentru ca e evident ca daca iti pui fond de ten ai nevoie neaparat de un bronzer sau blush sa nu arati ca o mumie) de fapt, nici nu am luat foarte in serios cremele astea BB. Poate daca investesc intr-una ajunge sa imi placa sa o port si in alte ocazii! Thnx de idee, sa stii ca chiar mi-ai dat de gandit!

          Apreciază

Comenteaza articolul:

