Idei: Ce sa faci cu mostrele?

Buna dragilor! Astazi vom vorbi despre chestiutele alea mici pe care ni le pun in punga la magazinul de cosmetice de fiecare data cand cumparam ceva. Cel mai probabil ai adunat si tu o colectie intreaga de cremulete si parfumele pana acum. Asta, daca nu le-ai aruncat (de incercat, 90% nu ai facut-o). Dar, sigur ti s-a intamplat sa mergi la un eveniment cu un clutch in care sa nu iti incapa parfumul pe care tu vrei sa il reimprospatezi macar dupa cateva ore sau o crema de maini, avand in vedere ca in ultima vreme mai ca nu iti crapa pielea de uscata! Ei, o mostra de parfum si una de crema ar fi incaput cu siguranta!

2013-09-19 09.20.412

Cele cu sampon sau gel de dus sunt prea mici pentru a le putea folosi pentru corp sau par, dar sunt foarte bune sa le iei, de exemplu, la scoala (la festival) unde ai toate posibilitatile din lume sa nu gasesti sapun si sa le folosesti pentru a te spala pe maini cu ele. Avantajul lor e ca sunt foarte mici si se pot strecura in orice poseta fara sa iti ocupe prea mult spatiu!

Cele cu fond de ten sunt chiar foarte utile. Acestea chiar merita testate sau macar, purtate in geanta pentru o retusare, in club ( sau in dimineata in care ai dormit la vreun iubit pe neasteptate si tenul tau are o zi extrem de proasta ). Glumim, evident. Sau nu?

Eu chiar am cumparat fonduri de ten dupa ce le-am incercat dintr-o mostra. Si chiar recent mi-am achizitionat o crema de corp de care m-am indragostit iremediabil si pe care am cunoscut-o tot intr-un pliculet de mostre!

 

Daca tot le tii adunate in sertar,  macar pe cateva dintre ele sa le faci utile! O zi frumoasa!

4 gânduri despre &8222;Idei: Ce sa faci cu mostrele?&8221;

Comenteaza articolul:

