Color ID – the new generation of ombre hair (+my new haircolour)

Parul meu este foarte fin si fragil, „german hair” cum ii zicea o clienta din America, iar din cauza faptului ca am mers la mare, am intrat in apa si l-am lasat sa se usuce la soare, mi s-a deteriorat foarte tare. Asa ca am decis sa astept in jur de doua luni pana sa ma revopsesc, timp in care sa ii fac tratamente si sa il agresez cat de rar. Ei, astazi a fost ziua in care in sfarsit am mers la salon sa imi reimprospatez culoarea parului. Discutand cu Alina despre culoarea pe care mi-o doresc, ajunge sa imi propuna noul ombre, care este fix inversul celui vechi, adica sa iti vopsesti varfurile mai inchise ca radacina. Am refuzat categoric! Nu stiam defapt despre ce este vorba si imi imaginasem instant parul meu blond cu varfurile negre! No way!

rozaBlogNoWay

Abia dupa ce incepuse sa imi puna vopseaua pe par am inceput sa vorbim despre parul in degrade si cum trebuie facut. Si a fost printre primele dati cand am regretat ca sunt fixista atunci cand sunt convinsa de un lucru (nu, nu de fiecare data cand te simti convins 100% este intradevar si corect). Mi-a aratat niste poze extraordinare, in care ombre-ul era strict prentru efect. Era incredibil de frumos! Nu inseamna ceea ce credeam eu, ci era aceeasi nuanta, in trei tonuri aplicate in asa fel incat lumina sa fie estompata catre varfuri. Superb!

1174619_439038689545795_564819475_n

Apoi, mi-a explicat cum se face. Ea foloseste Color ID atunci cand vopseste in degrade sau face suvite. E o chestie de ultima generatie. Atunci cand il foloseste, poate sa lucreze fara folie si sa puna o suvita langa cealalta fara ca vopseaua de pe ele sa se amestece. „E vorba de creativitate, te poti juca cum vrei tu”, zice ea. Mie mi se pare incredibil si de abia astept sa incerc data viitoare!

946837_487715441319009_673164894_n 1239943_516367908453762_378731340_n

Am suferit dupa noul ombre pana ce mi-a uscat parul. Culoarea a iesit neasteptat de bine! Este uniforma, s-a deschis foarte bine, este un blond luminos (extrem de luminos) cu reflexii aurii-albastre (ALBASTRE??da, asa zice ea)! Sunt foarte incantata de ea si o sa o port cu placere pana cand Alina decide ca ma pot vopsi dinou pentru a incerca Color ID-ul.

illumina2

Am uitat sa va spun ca ea lucreaza cu Wella si are mai multe tipuri de vopsele. Culoarea cu care m-a facut pe mine este din gama Illumina Color, din noile nuante naturale. Pe Alina o gasiti la Salon Hollywood in Bistrita (Alina Tomsa).

Ce parere aveti de noua mea culoare? Va pup, o seara frumoasa!

2 gânduri despre &8222;Color ID – the new generation of ombre hair (+my new haircolour)&8221;

Comenteaza articolul:

