Trebuie sa incerci: Exfolierea!!!

Nu stiu daca te-ai oprit putin pe la rubrica „despre mine”, asa ca trebuie sa precizez ca sunt make-up artist.  Asa cum pentru un pictor e importanta calitatea panzei pe care lucreaza, asa e importanta pentru mine textura pielii. Si daca probabil v-ati intrebat daca am vreun drept sa scriu despre ingrijirea pielii, in mare parte am, pentru ca la cursul de make-up se pune accentul si pe procesele de dinaintea machiajului propiu-zis. De cele mai multe ori nu am cand sa ma intalnesc cu clientele inainte pentru a le spune ce ar trebui sa faca pentru ca tenul lor sa arate mai bine, sa fie mai luminos. Insa mireselor care vin la proba le precizez ca o exfoliere si o buna hidratare a pielii este cruciala pentru aspectul final. De altfel, dupa o seara in club sau dupa o zi intr-un mediu cu praf, procesul acesta e SFANT!

exfoliere-piele-OsYF

In primul rand, trebuie sa va spun de ce este important acest pas. Dupa cum bine stim, pielea se regenereaza si la fiecare aprox. 20 de zile avem „una noua”. Asa ca „cea veche” incepe sa se descuameze, sa se imbibe de poluanti, sebum si praf. O parte din ea se indeparteaza singura, insa mereu raman parti mici din celulele moarte pe suprafata pielii, pe care trebuie sa le indepartam printr-o exfoliere.

Daca ti se intampla sa simti nevoia unei curatari profunde sau iti simti fata aspra la atingere, te sfatuiesc sa…ITI FACI UN SCRUB! SI INSIST!

Cu ce?

In magazine o sa gasesti produse specifice. Eu il folosesc pe cel de la Garnier, Pure 3in1, care se recomanda ca gel, scrub si masca. Gel: in fiecare zi pe tenul umed, maseaza si clateste abundent; exfoliant: in fiecare zi bla bla bla, maseaza cu miscari circulare insistand pe nas, barbie si frunte; masca: aplica de 2-3 ori pe saptamana, lasa-l sa se usuce timp de 3 minute, clateste abundent. Bine, nu ar fi recomandat sa iti faci scrub in fiecare zi, ci doar atunci cand simti nevoia.

Am mai descoperit unul pe placul meu in revista unei colege de la facultate, este de la Camil, are un pret foarte bun (11 lei din cate tin eu minte) si este cu cafea (scrubbing face mask with coffee). Are un miros incredibil si lasa pielea hidratata si catifelata!

Sau, prepara-ti unul! Adauga zat de cafea intr-o crema sau amesteca-l cu miere si maseaza! Vei obtine acelasi efect.
descărcare (2)                               zat-de-cafea1

O alta metoda de exfoliere zilnica este sa folosesti o periuta de fata, pe care, inca, la noi o gasesti cam greu. Eu am vazut-o prima data intr-un tutorial al unei tipe pe care o urmaream pe youtube si mi s-a parut geniala! Mi-a luat vreo cateva luni bune sa o gasesc si la noi, in sfarsit, in magazinul Sephora din Bucuresti ( nu, in Cluj nu am vazut-o).

Foarte importanta este insa hidratarea de dupa, Avand in vedere ca ti-ai agresat tenul e necesar sa aplici un ulei sau o crema super hidtratanta. Sau mai bine, fa-ti o masca.  Iti promit ca te vei simti mult mai bine si tenul tau va straluci!

Elibereaza-ti porii si lasa-ti pielea sa respire! Daca stii si alte metode eficiente de curatare a fetei, lasa un comentariu si ajuta si alte fete sa se smta bine in pielea lor, la propiu!

Te, pup! Pe data viitoare!

P.S. Astazi am facut un shooting foto cu Diana Ivan de care sunt foarte incantata si abia astept sa va arat si voua! Mai deseara sau maine voi posta prima poza.

6 gânduri despre &8222;Trebuie sa incerci: Exfolierea!!!&8221;

  1. Exfolierea cu zahar brun in combinatie cu ulei de masline si eventual un avocadoa pasta e excelenta
    Eu dealtfel folosesc alternativ skin79 Pealing gel enzimatic si e sok

    Apreciază

  2. Sau poti incerca zahar cu ulei de masline.uleiul de masline se indeparteaza mai greu dar este foarte bun pentru hidratare si refacerea sebumului natural al pielii dupa agresiunile zilnice

    Apreciază

Comenteaza articolul:

