Maybelline Superstay Better Skin

Buna! Bine ai revenit pe blog! In urma cu o zi am postat pe pagina mea de facebook o poza cu noul fond de ten de la Maybelline. Pe dragul de el l-am inalnit in Auchan. Imi facea cu ochiul si avea o placuta lucioasa inscriptionata: “Sunt nou! Sunt nou! Incearca-ma!” Si pretul imi zambea de altfel. 25 de lei! Am mers nemachiata asa ca mi-am peticit fata cu diferite texturi nou-aparute. Am incercat, printre altele, noul Infailible de la L’oreal. Prima impresie, proasta! Acoperire zero! Il foloseste cineva? Astept si alte pareri!

20140217-171012.jpg

Revenind la Superstay Better Skin. Are foarte multe puncte forte, anume:

- are SPF 20;
– este lejer, elastic si comod;
– are acoperire medie, mult peste asteptarile mele, mai ales ca este un produs fluid;
– “flawless finish foundation” zic ei si intr-adevar uniformizeaza impecabil, iar finish-ul este de un mat sanatos, natural
– au o paleta de nuante foarte frumoase si naturale; eu am ales 032 si in afara de Lumi de la L’oreal niciun alt fond de ten nu mi s-a mai potrivit atat de aromnios cu tenul;
– se intinde foarte bine cu degetele;
– gramajul e de 30 de ml si are dozator cu pompita.


Puncte slabe:

– nu miroase prea frumos, de fapt are un miros fad, dar cam neplacut, insa nu deranjant!
– este destinat tenurilor normale, daca ai ten gras sau foarte uscat nu garantez ca va functiona pentru tine.

Ei mai promit si o oarecare imbunatatire a calitatii pielii in trei saptamani datorita unor vitamine pe care le-ar contine. Nu zic ca nu ar avea, insa e un fond de ten de 25 de lei. Oricum se prezinta peste masura de bine. Este un fond de ten frumos si foarte bun d.p.d.v calitativ. Vi-l recomand cu draga inima si astept si parerile voastre!

Sa ne vedem cu bine!

20140217-171117.jpg

Comenteaza articolul:

